Del 58

Förra delen:
Vi gick in och satte oss och jag plockade upp mobilen och kollade runt lite på olika hemsidor, och av en slump så hamnade jag på en gossip-sida om Justin och såg att det senaste inlägget var var 4 minuter sedan.
_______________________________________________________________________________________________

Jag undrade verkligen vad de menade med de sista de skrev i artikeln, vaddå klart vi skulle ta igen oss, vad skulle vi annars göra lixom? Och om de menade vad jag trodde så var det verkligen bara massa pervon som satt och skrev där. Jag klicka snabbt ner sidan och han precis lägga ner telefonen som Justin kasta sig ner brevid mig i soffan.

- Jasså, vad håller du på med för hemlisar då? frågade han och ryckte lekfullt på ögonbrynen
- Inget, inget alls... sa jag lite nonchalant och försökte att inte le men Justin såg att det ryckte i mina mungipor han kastade sig över mig och började kittla mig.

-Berätta Johanna! Jag slutar inte förän du har berättat!

Jag skrek och skrattade hysteriskt men jag vägrade att berätta, bara för att reta honom. När jag till slut lyckades slingra mig runt på mage slängde jag mig ner från soffan och landade på golvet, jag vände mig i luften och landade på rygg och Justin landade på mig. Men nu slutade han kittla mig. Han satte händerna på varsin sida av mitt huvud och stirrade rakt in i mina ögon med sina gnistrande bruna ögon. När han tittade på mig var det verkligen som om han såg hela mig, han såg inte bara mina ögon, han såg mitt ansikte, min kropp och hela min själ bara genom att titta på mig. Han kände mig och jag kände honom.

Han log lite snett och lutade sig närmare och kysste mig, tiden stod stilla när vi kysstes, det var precis som om gud ville att vi skulle vara tillsammans och att han tyckte att det va det vackraste han sett när vi kysstes... att han bara var tvungen att stanna upp lite med allt hans skapande bara för att vara stolt och kaxa lite för alla hans änglar runt omkring att han hade lyckats skapa något så vackert.

Jag vet, det låter jättetöntigt, men Justin och jag var verkligen skapta för varandra.

Inte förän vi hörde en lång och högljud harkling rycktes vi tillbaka till verkligheten och Justin tittade upp och såg sin mamma stå och titta på oss med ett höjt ögonbryn, och likadant med crewet, de försökte att inte titta med deras små sneglingar åt vårat håll var minst sagt diskreta.

- Beté er, det är fullt med folk runt omkring er nu, sa Pattie och vände på klacken och gick och satte sig vid en fotölj vid ett fönster.

- GET A ROOM! ropade Alfredo ifrån andra sidan av planet och skrattade. Jag hade inte träffat eller pratat med Alfredo men Justin pratade ofta om honom och jag hade sett bilder på dom tillsammans så jag visste vem han va.

Justin pussade mig snabbt en gång på munnen och reste sig sen och gick bort och smällde till Alfredo i bakhuvudet, men han flög runt, snabbt som blixten, och tog ett lekfullt nackgrepp på Justin och snart va kampen igång mellan dom två istället. Jag skrattade åt dom när de brottades och sa retfulla saker till varandra. Jag reste mig upp och gick bort till Pattie och satte mig mitt emot henne.

- Boys will be boys... sa hon och skaka lite lätt på huvudet, jag vände mig om och kollade på dom och skrattade  åt dom.

Jag vände mig om och kollade ut genom fönstret och både jag och Pattie satt tysta en stund, men vi blev snart avbrutna av ett högt och gällt skrik och snart kom Justin rusande och hukade sig brevid Pattie, plockade upp hennes hand och höll fast den på sitt huvud.

- Gaaaaah, mamma hjälp mig, skrattade han

Efter kom Alfredo med en rakapparat i högsta hugg.

- Be om ursäkt eller säg "hejdå" till din frilla och din karriär! hotade han

Både jag, Pattie och Justin skrattade åt Alfredo, men Justin höll fortfarande kvar Patties hand på sitt huvud och lotsades verka livrädd. Jag plockade upp Justins mobil från golvet, som han antagligen hade tappat när han kasta sig ner på golvet, och filmade de nästkommande två minutrarna då Alfredo fortsatte hota med att raka av Justins hår och Justin lotsades leka Paris Hilton i House Of Wax. När jag lagt ner hans mobil igen fick Pattie till slut säga till dom att sluta och Alfredo gick motvilligt därifrån men mimade "nästa gång" med munnen och försökte se mystisk ut i blicken. Justin skrattade åt honom men satt kvar på golvet, och gjorde det ända till han hade gått därifrån.

När Alfredo satt sig igen vågade Justin resa sig upp och plockade upp sin mobil och satte sig i sätet brevid mig, och när han såg att jag hade filmat att sneglade han på mig och playade filmen, han skrattade lika mycket nu som han precis hade gjort.

När han kollat klart på filmen kollade han på klockan och öppnade sin twitter och twittrade:



Han la ifrån sig telefonen och kollade ut genom fönstret, men blev snart utråkad och ropade in till mannen som körde planet och frågade när vi fick åka, och till svart fick vi att vi fick åka lite tidigare och skulle åka om 15 minuter.

Han lutade sig tillbaka i stolen och blundade igen, jag gjorde likadant, jag var, trots att jag hade sovit väldigt mycket den här natten, sjukt trött. Jag suckade rofyllt och kände en hand på min, jag öppnade ena ögat och såg att Justin lagt sin hand över min, fortfarande med stängde ögon, och jag kände mig trygg och varm och snart somnade vi båda.

Efter en timme vaknade jag igen men Justin sov fortfarande, vi var uppe i luften nu och det skulle ta ännu ganska lång tid innan vi va framme, jag plockade upp min telefon och gick in på Justins twitter, och hamnade på videon han tidigare lagt ut och på bara en timme hade han fått 1936 kommentarer, unreal!


Han hade så underbara fans, jag kollade runt lite bland kommentarerna men blev tillsagd att lägga ner telefonen av en man som tittade ut från cockpit p.g.a. säkertheten. Vilket jag självklart gjorde, jag kollade runt lite på planet och såg att alla förutom Scooter satt och sov. Så jag satte mig till rätta lutade mitt huvud mot Justins axel och somnade om.

Fortsättning kmr...

Postat av: Fredrika

jättebra del! kolla gärna in min novellblogg och lämna en kommentar! :)

2012-03-08 @ 16:54:36
URL: http://jbberattelser.blogg.se/
Postat av: Ida

hejsan, just nu har jag en blogaward på min blogg. Är du sugen på att vara med? gå då in här: http://juustinbbieberstory.blogg.se/2012/may/blogaward.html#comment



ledsen om du inte ville ha sånt här på din blogg! :)

2012-05-20 @ 12:47:27
URL: http://lovestoriees.blogg.se/
Postat av: Ida

hejsan, just nu har jag en blogaward på min blogg. Är du sugen på att vara med? gå då in här: http://juustinbbieberstory.blogg.se/2012/may/blogaward.html#comment



ledsen om du inte ville ha sånt här på din blogg! :)

2012-05-20 @ 12:48:35
URL: http://juustinbbieberstory.blogg.se/
Postat av: oriulybibey

U zonixipu durodo otohiguc netuhi wexujom roses ilirorug xe ivisu yuy zewonidara ifed!!!

2012-10-16 @ 04:57:16
URL: http://www.umosubevoq.com
Postat av: Belieberna

Bästa novellen jag läst! Blev inspirerad och har nyss börjar skriva en egen om ”badboy Justin”. Titta gärna in och säg vad ni tycker :)

2013-02-01 @ 01:48:49
URL: http://belieberna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0