Del 39

Jag la ifrån mig mobilen och la mig ner på kudden, min mobil ringde om och om igen, hemtelefonen ringde like mycket den, ja ville inte ta reda på om det var Justin som ville ha tag i mig igen eller om det var någon person som ville se mig död.

Då hörde jag steg på grusuppfarten och 3 kraftiga slag på dörren....

_____________________________________________________________________________

Dörren öppnades och pappa kom in med ett leende på läpparna och hemtelefonen i handen.

- Hej gumman! Du har telefon, sa pappa

Men jag skakade på huvudet och sa att han skulle låtsas att jag nt var där, pappa fattade och förde telefonen mot örat och sa

- Justin, Johanna är på toa, det kommer nog ta en stund

Nej! Gud vad pinsamt! Jag förde den motvilligt mot örat, och andades ett djupt andetag

- Hej...

Sen hörde jag Justin hysteriska röst i telefonen

- JOHANNA! skrek han i luren
- Hej Justin..sa jag försiktigt
- Varför la du på? Fattar du hur orolig jag blev?
- Förlåt...Jag fick panik! Jag trodde att det var....
- Personen som sa att den skulle döda dig?
Skrattade Justin
- Jaaa, men det var en tjej, mumlade jag irreterat
- Gosh, Johanna jag blev sjukt orolig när du inte ville svara!
- Jag hade panik!
- Jag borde ju vara där och beskydda dig!
- Nej! du borde stanna där var du är! Jazmyn behöver dig! Du är hennes storebror!
- Mm, älskar dig
- Oh jag älskar dig mer
- Det är omöjligt!
- Skulle inte tror det!
sa jag kaxigt
- Tönt, skrattade Justin

Plötsligt fick jag världens skratt attack jag fick nästan ingen luft, tillslut var jag tvungen att sluta skratta för att det gav ett så hårt tryck i huvudet.

- Oh jag är tillbaka, flinade jag

Men ingen svarade i andra änden, han hade avslutat samtalet! Jag tog upp mobilen och smsade han

* Varför la du på? :( *

Det tog bara några sekunder innan Justin svarade

* Jazmyns puls blev väldigt låg och hon slutade andas några sekunder..*

Jag läste igenom smset flera gånger, och tänkte på vad jag skulle svara.

* Harregud! Mår hon bra? Andas hon själv nu?!*

Efter några minuter hade han ännu inte svarat, jag kände hur oron växte i bröstet och allt i magen kastades upp i munnen, jag sprang mot toan och han precis. Jag lutade mig mot toan i några minuter tills jag hade tillräckligt mycket energi för att ställa mig upp och tvätta ansiktet, jag ställde mig försiktigt upp på darrande ben och skruvade på vattnet och tvättade ansiktet


Efter det kände jag mig så fräsch jag kunde bli, jag gick långsamt mot skrivbordet och tog min laptop, sen gick jag mot sängen igen när jag hade äntligen krypit ner i min varma säng kom jag på att jag behövde mina högtalare jag stönade och gick mot skrivbordet igen jag drog utt den översta lådan och fick en klump i halsen. Där låg ringen jag hade fått av Justin

Jag kände hur det brände bakom ögonlocken jag tog försiktigt upp ringen och satte den på mitt finger den var så underbart fin, jag behållade den på medans jag fortsatte leta efter högtalarna, jag kollade ialla lådor och tillslut gav jag upp, jag gick och la mig under täcket jag startade laptopen medans den laddade tog jag upp mobilen och läste smset Justin hade skickat när jag var på toa.

* Ja hon andas...fick panik bara, allt är bra <3 *

Jag blev glad att allt var bra med Jazmyn, så jag svarde

* Aww..Bra! Jag blev orolig! När ska hon få lämna sjukhuset?*

Jag skickade smset och loggade in på laptopen, först loggade jag in på MSN, sen skrev jag ett snabbt inlägg på min blogg, sen kollade jag in några andras bloggar det pep till i mobilen och jag tog upp den

* Hon skulle fått lämna sjukhuset i morgon men nu vet jag inte, hennes tillstånd har försämrats :(*

Jag svarade

* Hon kommer klara sig! Var stark och prata med henne! Hon måste vara rädd, visa inte att du är ledsen då blir hon bara mer rädd
Älskar dig! Mitt hjärta finns hos er..<3*

Jag tryckte på skicka och återgick till att läsa bloggar, plötsligt brände det bakom ögonlocken igen och tårar började strömma ner för mina kinder...

Fortsättning följer!

_____________________________________________________________________________________________

Förlåt för dålig uppdatering ifrån min sida! Har haft fullt upp med läxor! Men nu är jag tillbaka! :)

Postat av: Madde

Mera!

2011-03-21 @ 22:34:55
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Snälla lämna en kommentar !! <3

http://bornforthisfanfic.blogg.se !!

BIEBERFANFIC!

2011-03-22 @ 22:03:39
URL: http://http://bornforthisfanfic.blogg.se
Postat av: Anonym

meeer :)

www.biebslovestories.blogg.se

2011-03-26 @ 15:15:33
Postat av: IdaJennySofia

hej vill ni att justin ska vinna pris för bästa låt & bästa sångare/artist? :)

gå då in på där du hittar länkarna till vars man kan rösta på han:



http://bloggida.blogg.se/2011/march/rosta-d.html#comment



kram Ida!

ps. det går att rösta flera gånger

2011-03-28 @ 17:13:16
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0