Del 36

Jag gick ner till köket och tog yoggie i en skål tillsammans med flingor, jag satte mig vid tv:n och kollade på någon deckare, som inte alls var särskillt bra så efter jag hade ätit upp stängde jag av tv:n och gick upp till mitt badrum och borstade tänderna sen gick jag och la mig.

__________________________________________________________________________________________

Jag vaknade av att väckarklockan ringde, jag tryckte på snooze och sov i 5 minuter till, precis innan den skulle börja tjuta igen stängde jag av den. Jag gick in i badrummet och gjorde det jag skulle, när jag kom ut gick jag fram till min data och startade Spotify och klickade fram en playlist jag hade gjort, jag startade den och gick till min gaderob. Det tog lång tid att hitta alla rätta delar till outfiten, men tillslut blev jag nöjd.


Jag gick ner till köket där mamma satt och läste tidningen

- Men Johanna klarar du att gå i skolan idag?
- Jaa..Jag mår mycket bättre! sa jag och log
- Okej, men om du känner dig yr, så åker du hem! sa mamma bestämt
- Okej! Jag fattar

Jag tog min frukost och satte mig framför tv:n, jag tittade på MTV som visade musik videos. Precis när jag hade ätit klart visades Justins låt " baby" jag kände hur det högg till i bröstet men jag försökte ignorera det. Jag sprang upp för trappan och in i badrummet, jag nynnade på " do it like a dude" av Jessie J, jag älskade den låten! När jag var klart sprutade jag lite av min favoritparfym och gick ner, jag sa hej då till mamma och tog på mig mina klackar sen gick jag ut och satte mig i bilen och körde till skolan. När jag kom fram tog jag 3 djupa andetag och öppnade bildörren och gick ut. Det skulle jag inte gjort för nu kom en hel grupp med tjejer mot mig, alla skrek 

- Lämna Justin ifred!

- Hur kan Justin gilla en sån ful tjej som du?

- Justin är min! Lämna han IFRED!

Det blev förmycket, jag vände mg om och sprang in i skolas galleria, där jag hittade Ellie hon kom springandes mot mig.

- Hej! sa hon och gav mig en kram
- Hej Ellie
- Gud, vad jag har saknat dig!
- Jag har saknat dig med!
- Gissa vad som händer idag 
sa Ellie och flinade
- Öhm...Jag vet inte, sa jag
- Vi får en ny elev! 
- Ofta! kille eller tjej?
- Kille!
sa Ellie och log
- Yes! 

Vi gjorde " Give Me 5 " och gick till våra skåp sen in på lektionen, jag lyssnade inte så mycket på vad läraren sa utan jag kollade ut igenom fönstret, tills läraren sa

- Som ni alla vet så kommer det en ny elev till våran klass idag, Ryan ska du komma och presentera dig?

Jag och alla andra kolla mot dörren och fick se en ganska lång kille med rakat hår, han var väldigt snygg! 

 ( o.o ignorera killen i bakrunden)

Medans han gick mot katedern granskade jag han ifrån topp till tå, han hade chinos och en turkos tröja med vita solglasögon, jag spetsade öronen började lyssna!

- Hej! Jag heter Ryan Butler jag flyttade hit ifrån Atlanta, på fritiden åker jag mycket skatebord...

Jag kollade in i hans ögon medans han pratade, då möttes våra blickar, jag blev helt varm inombords samtidigt började jag känna mig yr, det sista jag hörde var att Ryan skulle sätta sig jämnte mig sen blev allt svart.

By Anna

_________________________________________________________________________________

Ooh! Hållar Johanna på att bli kär i Ryan o känner nt Ryan Justin? 
 


Postat av: Justin Drew Bieber-story



Älskar du Justin Bieber? Eller kanske är du bara en total sucker för kärlekshistorier? I vilket fall som helst, checka in www.jdbstory.blogg.se och läs våran novell "Life isn't right without you" som handlar om 16-åriga beliebern Sandra Williams som bor i Los Angeles. Vi lovar, det är värt ett besök! :)

2011-03-10 @ 19:40:55
URL: http://jdbstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0