Del 35

Jag la mig på badrummets matta och hörde mammas hastiga kliv i trappen, det sista jag minns var att badrumsdörren flög upp och att jag suddigt såg att mamma lutade sig över mig innan jag svimmade.
____________________________________________________________________________________________

När jag vaknade var det ljust och jag låg i min säng. Hela kroppen gjorde ont och det kändes som om att mitt huvud skulle sprängas! Jag satte mig upp i sängen och tog 3 djupa andetag, sen ställde jag mig upp jag svajade till några gånger men sen gick jag in till badrummet. Jag kollade mig i speglen, och bestämme mig för att duscha så jag gick långsamt och försiktigt in i duschen. Huvudvärken blev bara värre när vattenstrålarna landade på huvudet men jag fortsatte duscha. När jag var klar klädde jag på mig och satte upp håret i en slarvig tofs
 (Ignorera att det är Leighton Meester xD)

 

För säkerhetens skull gick jag långsamt ner för trappan och in i köket där mamma och pappa åt frukost

- Hej, sa jag tyst
- Hej gumman mår du bättre?
- Ja, det gör jag,
ljög jag
- Vad bra!
- Mm

Jag gick till kylskåpet och tog vitamin vatten, sen gick jag upp på mitt rum igen. Jag öppnade vitamin vattnet och satte mig vid datan, jag sökte runt lite om hittade en artikel om...MIG! Jag läste den om och om igen! Dom hade återigen lagt ut min blogg och att jag var Justins flickvän, några hade komenterat jag läste igenom dom och blev faktist glad! Det stod bara glada komentarer denna gången!

Siv:
 aww! Jag är jätte glad för doms skull! :D ♥

Mira:
Jag läser redan Johannas blogg! Och den är super bra! Hon är verkligen cool!

Wella:
Aw, dom är jätte söta tsm! Ifall Justin är lycklig är jag lycklig!
U Smile I Smile!

Jag läste komentarerna igen och log, Justin hade världens bästa fans! Jag fortsatte söka och slutade med att jag hittade 7 artiklar om mig och Justin dom mesta var positiva men inte alla. Jag bloggade lite och läste några bloggar, jag loggade in på facebook och såg att jag hade 129 nya vänförfrågningar! Jag accepterade några sen loggade jag ut och stängde av datan. Jag slog på tv:n istället och kollade på The Hills Maraton, jag kollade avsnitt efter avsnitt tills klockan var 21.30!

- Oj, jag har inte ätit på hela dagen, mummlade jag för mig själv

Jag gick ner till köket och tog yoggie i en skål tillsammans med flingor, jag satte mig vid tv:n och kollade på någon deckare, som inte alls var särskillt bra så efter jag hade ätit upp stängde jag av tv:n och gick upp till mitt badrum och borstade tänderna sen gick jag och la mig.


____________________________________________________________________________________________________________________________________

Ganska kort Del men jag är sjuk och datorn är jätte seg!


By Anna






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0