Del 34

Förra delen:
nu kunde vi bara vänta tills de kom och hämtade upp honom!

________________________________________________________________________________________________

Han tog på sig kläder och kollade sig i spegeln:

- skit, och jag som behövde en dusch... han log och dte syntes att han försökte rycka upp sig själv lite för min skull men trots hans försök så kunde jag se att han var riktigt upprörd och ledsen. Men jag skrattade lite åt hans "skämt" och gick fram och kramade honom, då hörde vi en bil tuta på gatan utanför och när vi kollade ut genom fönstret såg vi att det stog en taxi utanför.
, jag log mot honom och
Vi gick ner i hallen och såg nu att Pattie hade ställt sig utanför bilen för att ta emot Justin när han kom.

Jag kollade honom i ögonen och satte mina händer på hans kinder och kysste honom mjukt. Han log tillbaka mot mig och jag såg en tår rinna ner för hans kind.

- Det kommer gå bra Justin
- Ja....
- och du kna alltid ringa om det är något okej?
- visst...

Han pussade mig en gång på pannan och kramade mig innan han gick ut ur dörren och ut till Pattie, men när han var halvvägs framme till bilen kom Pattie springande emot honom och kramade om honom.

Jag stog kvar med dörren öppen och kollade på honom, han gick till bilen med sin mamma och  precis innan han satte sig i bilen vände han sig om och vinkade åt mig, jag vinkade tillbaka och slod kvar i dörren ända tills bilen hade åkt iväg så långt att man inte kunde se den längre, då stängde jag dörren och gick upp på mitt rum.

Det blev ännu mer tomt nu än vad det var innan, nu när Justins hade åkt för andra gången. Men nu var det inte lika smärtsamt att säga hejdå somd et var sist.

Jag gick upp och satte mig i sängen och uppdaterade min blogg:


Jag visste inte om det var för avslöjande så jag tvekade lite innan jag la upp det, men jag bestämmde mig för att lägga upp det och se vilken reaktion det blev.

Nu var jag hungrig och jag gick ner i köket och tog lite kött och potatis som hade blivit övre från gårdagens middag, jag värmde det och gick och gick och satte mig framför tv:n och slog på MTV. Lite halvt oväntat  så dök det upp ett inslag om "Justins nya kärlek" och jag trodde att de fortfarande skulle hålla på att gissa och diskutera om vem jag kunde vara och det var därför jag tappade hakan när jag hörde vad de sa:

"Justins nya tjej heter Johanna och är 16 nyss fyllda år. Hon bor i Los Angeles, studerar och lever livet.
Hon gillar att dansa, roa sig med kompisar och famför allt blogga, för er som inte visste det så kan ni besöka hennes blogg på:"

de sa MIN blogg adress och jag häpnade över vad jag nyss hade hört, var det verkligen sant? visste de vem jag var nu? jag bara väntade att det skulle dyka upp en skock med papparazzis och skrika och ha sig utanför mitt hus.

Då kom jag på mitt inlägg, jag lämnade maten på bordet och sprang snabbt upp till min dator, jag loggade in och häpnade över vad jag såg, på 20 minuetr hade jag på något oförklarligt sätt lyckats få 150 kommentarer:


Listan var lång,  jag läste igenom allt och jag blev uppriktigt ledsen över att se hur många det var som ville mig illa, jag fattade inte att dte fanns människor som ville och visste precis hur de ville och skulle döda mig om jag fortsatte träffa Justin. Av 150 kommentarer var 7 snälla, de som önskade oss lycka till och som sa att de var glada för (framförallt) Justins skull.

Nu började jag må illa igen och efter att jag läst en kommentar där den skrev väldigt utförligt hur den skulle döda mig kände jag att maginnehållet kastades upp i halsen, jag sprang ut ur mitt rum och in på toaletten och spydde. Jag började gråta och i samma sekund hörde jag att ytterdörren öppnas, jag hörde mammas välbekanta röst ropa mitt namn, men jag spydd igen så jag kunde inet svara.

Jag la mig på badrummets matta och hörde mammas hastiga kliv i trappen, det sista jag minns var att badrumsdörren flög upp och att jag suddigt såg att mamma lutade sig över mig innan jag svimmade.

Fortsättning kmr...

BY EMELIE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0