Gästbloggare?

Nu har jag kommit underfund med hur jag ska göra, jag tänker inte sluta, men jag tänker heller inte fortsätta under en tid framöver, jag planerade att ta in en gästbloggare, eller om ni vill kalla med gäst-författare.


* Du ska ha ett brett ordförråd
*
(jag har ingen direkt åldersgräns) me du ska vara mogen och va erfaren
*
(om du har betyg) vill jag att du har iaf VG i svenska (annars vill jag att du förklarar vf just du ska bli gästboggare) 
* Veta det senaste om Justin Bieber
*
(nästan viktigast) Kunna beskriva bra och ge mycket detaljer!
* Kunna skriva ett nytt inlägg varje dag!

För att jag ska kunna bestämma mig över vem jag vill ha som gästbloggare vill jag att du skickar ett mejl till [email protected] där du skriver jättekort om dig själv och att du skriver nästa del i novellen efter den delen jag skrev sist. Du ska alltså skriva del 27.

Det är tungt för mig att ge ut bloggen så här, så jag vill att du ska vara 100% seriös och inte förstör den!

Hoppas ni hör av er nu!!

Bieberlooove!!!

Postat av: Anonym

Ska man skriva på mailet lite om nästa novell ??

2011-02-12 @ 14:22:44
URL: http://jbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0