Del 32

Vi skrattade tyst kröp ut och la oss på sängen

- Jag har saknat dig så mycket
- Jag har saknat dig med Johanna

Jag kollade in i hans ögon och flytade mitt huvud närmare hans, sen kysstes vi passionerat

______________________________________________________________________________________

Justin och jag låg och myste i sängen, men efter ett tag blev båda hungriga så vi gick ner i köket.



- Vad vill du ha? Frågade jag
- Vad finns det?
- Hm...Vi kan göra...pannkakor?

Justin nickade till svar. Jag tog fram mjölk,mjöl,ägg,salt och lite andra saker, medans Justin gjorde smeten tänkte jag på om han hade blivit arg när jag berättade att jag hade skolkat. Så jag bestämde mig för att fråga honom.

- Blev du arg?
- När
? Frågade Justin förvånat
- När jag sa att jag hade skolkat
- Eh, Nää...
- Inte? Du lät arg
- Jag blev lite besviken bara
- Besviken på vad
? sa jag kaxigt
- För att jag trodde inte att du skulle skolka! sa han högre
- Vadå? Tror du att jag är värsta plugghästen? Jag vill också ha lite kul! Skrek jag nästan
- Jag fick väl fel vibbar då!
- FEL VIBBAR!?
skrek jag så det ekade

Innan justin svarade gick jag mot dörren. Jag grep tag i min väska och smällde igen dörren, jag gick med snabba stag mot min bil, när jag kände hur det brände bakom ögonlocken. Plötsligt stannade jag, jag ville inte bråka med Justin. Jag sprang in i huset igen och in i köket, men Justin stod inte där. Jag sprang upp på mitt rum, och in i badrummet, jag kände hur paniken växde i bröstet. Jag letade igenom hela huset men jag hittade fortfarande inte honom. Jag gick ut på bakgården och såg någon sitta på en solstol, det var Justin! Jag gick långsamt fram till honom.

- Justin? Frågade jag mjukt

Justin vände på huvudet, han hade rödsprängda ögon. När jag såg Justins ansikte började jag med gråta.

- Förlåt...sa jag tyst
- Ne, förlåt mig! sa Justin skrovligt

Jag satte mig i hans knä, jag kände hur Justins hans smekte min rygg.

- jag älskar dig sa jag och borrade in mitt anskite i hans famn
- Jag älskar dig också

Våra läppar möttes och vi kysstes länge. Sen gick vi och städade köket, vi slängde smeten sen gick vi upp till mitt rum och somnade.

Jag vaknade av att jag fick solen i ögonen, jag vände huvudet och såg att Justin fortfarande sov. Jag smög upp ur sängen och tog min mobil, jag kollade på lite sms, dom mesta var ifrån Ellie jag svarade. Jag tog min kamera och tog en bild på han, precis innan jag skulle ta kortet tog jag en grön penna och målade 2 streck på honom sen tog jag en närbild på honom


Jag fnissade tyst och tog en till bild



Aww...Han var så söt. Jag gick in i badrummet och tog en snabbdusch, när jag var klar gick jag ut och tog på mig trosor och bh. Jag hängde handduken på tork, sen gick jag mot gaderoben när jag precis hade valt outfit hörde jag någon som harklade sig. Jag skrek till och hörde hur någon skrattade

- Justin!
- Ja?
sa han retsamt
- Du skrämde mig! skrattade jag
- Förlåt, sa Justin och pussade mig på munnen
 
Jag besvarade pussen och kläde på mig, jag bestämde mig för att gå lite rockigt idag så jag ruffsade till håret och tog på ett par snygga nit klackar. Jag stod länge och speglade mig, när Justin kom ut ur badrummet hade han bara en handduk runt hörfterna jag log och gick in i badrummet och sminkade mig. Jag blev nöjd med resultatet, när jag gick ut ur badrummet stod Justin och stirrade på mig

- Ser jag okej ut? Frågade jag honom
- Du ser fantastisk ut! sa Justin och log

Jag pussade honom på kinden och gick ut till balkongen där jag tog kort på min outfit

 


Fortsättning Följer

_______________________________________________________________________________

Hejj!

Förlåt att det inte har blivit en ny del men dom senaste dagarna har jag haft fullt upp :)

Glöm INTE att komentera! ;)

By Anna

Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-02-28 @ 13:54:37
Postat av: Sofie

MEEER! Ni äger! ♥

2011-02-28 @ 15:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0