Del 31

Lilla gumman varför har du nt gått upp?
- Jag är sjuk..sa jag hest

Mamma gick fram till mig och kände på min panna

- Du har feber, somna om nu

Efter att mamma hade gått somnade jag....

______________________________________________________________________

Jag vaknade av att min mobil vibrerade, det var Justin men jag svarade inte. Jag hade inte lust att snacka med honom. Jag kunde inte somna om så jag gick ner och åt lite, när jag var sjuk åt jag inte så mycket. Jag gick långsamt upp på mitt rum hela huvudet snurrade och det svartnade för ögonen iblen när jag rörde mig för fort. Jag gick mot mitt lilla bord jämnte sängen och tog min laptop
¨

Jag satte på den och skrev ett långt inlägg på bloggen, jag klickade in på några Justin Bieber bloggar och läste lite. Efter ett tag bestämde jag mig för att skriva något, så jag klickade in på " Microsoft Office Write" och funderade på vad jag skulle skriva....Jag bestämde mig för att skriva en låt, efter några timmars skrivande var den äntligen klar!
Låten fick heta "Born to be somebody"  och den gick såhär 

There's a dream in my soul
A fire that's deep inside me
There's a me no one knows
Waiting to be set free
I gonna see that day
I can feel it
I can taste it
Change is coming my way

I was born to be somebody
Ain't nothing that's ever gonna stop me
I light up the sky like lighting
I gonna rise above
Show em what I'm made of
I was born to be somebody
I was born to be
And this world will belong to me

This life can kick you around (woah)
This world can make you feel small (woah)
They will not keep me down (woah)
I was born to stand tall
I'm going all the way
I can feel it
I believe it
I'm here
I'm here to stay
I was born to be somebody
Ain't nothin' that's ever gonna stop me
I light up the sky like lightening
I gonna rise above
Show em what I'm made of
I was born to be somebody
I was born to be
And this world will belong to me

Feel it...
Believe it...
Dream it...
Be it...
I was born to be somebody
Ain't nothing that's ever gonna stop me
I'll light up the sky like lighting
I'm gonna rise above
Show em what I'm made of
I was born to be somebody
I was born to be
And this world will belong to me
Whoa oh
Whoa oh
And this world will belong to me
Ye-ah ye-ah
Oh
And this world will belong to me

Jag älskade den! Jag sparade den och stängade av datan. Jag hörde att ytterdörren smälldes igen och hur någon gick upp för trappan. Jag blev faktist lite rädd för att klockan var bara 17.20 mamma slutade ju inte förens 17.30..Jag hörde hur stegen närmade sig min dörr, snabbt slängde jag mig på golvet och in under sängen. Dörren öppnades och jag såg hur någon steg in i mitt rum och stängde dörren och la sig på min säng...Jag hörde hur ytterdörren öppnades och smälldes igen och hur någon gick upp för trappan. Då slängde sig personen som låg på min säng ner på golvet och under sängen, jag vågade inte andas förens jag såg att det var...Justin!

- Justin? sa jag ganska högt

Justin förvånat upp och slog samtidigt i huvudet i sängen

- Aj!
stönade Justin
- Förlåt viskade jag
 
Justin vände huvet och kollade in i mina ögon

- Johanna varför ligger du under sängen? flinade han
- Jag undrar detsamma om dig!

Vi skrattade tyst kröp ut och la oss på sängen

- Jag har saknat dig så mycket
- Jag har saknat dig med Johanna

Jag kollade in i hans ögon och flytade mitt huvud närmare hans, sen kysstes vi passionerat



Fortsättning Följer!

___________________________________________________________________________

Yaay Justin är tbx! :)<3

Kom igen! Någon kan väl iallafall komentera! :D

By Anna




Postat av: Camilla&Alma

Hej :)

Tänkte bara tipsa om våran Justin Bieber novell! :) Skulle du vilja göra ett länkbyte? :)

kram

2011-02-22 @ 21:22:58
URL: http://drewstories.blogg.se/
Postat av: Någon

nu har någon kommenterat.



Mvh

Någon

2011-02-25 @ 19:06:51
URL: http://någon.blogg.se/
Postat av: Wilma

Mera mera mera :)

2011-02-26 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0