Del 30

* Jag såg ditt tweet och jag antar att det är till mig haha
 Jag saknar dig Justin! när kmr vi få träffas igen? snart hoppas jag! ;o
jaja, älskar dig!
Din Johanna*
 
Efter 6 minuter pep min mobil till, jag hade fått ett sms

_____________________________________________________________________________

jag tog diskret upp mobilen, smset var ifrån Ellie

* Ey Johanna
Ska vi dra och shoppa? Jag orkar inte med skolan idag*

Jag tryckte på "svara" och skrev

* Haha, samma här! när ska vi dra? Efter lektionen?*

Sen tryckte jag på skicka efter några minuter vibrerade mobilen

* Bra!
så fort lektionen är slut drar vi t Gallerian!!*

Jag flinade, vanligtvis brukade jag inte skolka men jag behövde tänka på annat och man har alltid tid för att shoppa!

När det äntligen ringde ut, gick Ellie och jag till våra skåp och låste in våra böcker. När vi kom ut igenom skolportarna sprang vi mot min bil sen körde vi i rykande fart mot gallerian. Efter några timmars shopping gick vi och åt på McDonalds, sen fortsatte vi att shoppa. När jag kom hem gick jag upp till mitt rum och la in alla nya kläder i gaderoben  


Efter att jag hängt in mina nya kläder gick jag ner till köket och funderade på om jag skulle äta något. Jag tog ett äpple, medans jag åt på äpplet gick jag upp och tog på mig några träningskläder jag letade upp mina gympaskor sen tog jag min ipod och hörlurar. Sen joggade jag ut på trottoaren det var längesen jag joggade men jag gjorde det ibland när jag hade lust, det var otroligt sjönt att springa i solskenet. Jag sprang ungefär 30 minuter när jag kom hem stretchade jag lite sen gjorde jag 50 situps sen 50 armhävningar efter det tog jag en välförkänad dusch. Jag medans jag shamponerade mitt hår sjöng jag på Justins låt "Pray" den var så bra! Jag duschade tills varmvattnet tog slut, när jag kom ut torkade jag med och smörjde in mig med jordgubbslotion. Jag kom plötsligt på att det var ju skolavsluting om 2 veckor! Jag hoppas verkligen att Justin kommer vara där då. Jag gick in till mitt sovrum och tog på mig underkläder ett chokrosa linne och shorts med nitar. Jag lät mitt hår självtorka, jag skrev ett snabbt inlägg på bloggen sen gick jag ut och tog några ego kort, sen la jag upp min favorit på bloggen



Jag hade verkligen inget att göra så jag började plugga på engelska provet vi skulle ha snart. Efter en halvtimmes plugg bestämde jag mig för att ringa Justin så jag satte mig utomhus i en solstol, det tog ungefär 5 signaler inna han svarade

- Justin
- Hej baby! ropade jag i telefonen
- Hej shawty!
- störde jag elr?
- Ne, jag kollade på tv
- haha okej, du jag ville fråga en sak
- okej, fråga på bra!
- om 2 veckor är det skolavslutning och..
- jag kommer defenetivt vara där Johanna oroa dig inte!
- Hahah, du visste redan om det eller?
- Neee, men jag gissade!
- okej, vad har du gjort du gjort idag då?
- Öh, jag och Chaz kastade boll inomhus och vi råkade göra så att en räv tappade benet
-Va!? var det en räv inne i huset?
- ne, räven var liksom uppstoppad
- hahahahahahhahahahhahah
jag skrattade så mycket att jag inte fick luft
- Men vad har du gjort idag då?
- Hmm...Jag shoppade istället för att vara i skolan
- skolkade du?
- Ja, vadådå?
- Ne, undarade bara...
- okej...När kommer du hit då?
- ...Snart
- okej.....Jag måste gå nu
sa jag osäkert
- Okej, Hej då
- hej då

Jag bara satt där jag fattade inte, blev Justin arg för att jag hade skolkat? Alla tonåringar gör väl det någon gång...Jag struntade i det och gick in.

Nästa morgon mådde jag inte alls bra, mitt huvud dunkade. Plötsligt kastade sig inehållet i min mage upp i min mun, jag sprang mot toan och spydde. Jag tog några värktabletter sen gick jag och la mig igen, jag hörde hur min dörr öppnades och mammas mjuka rös

- Lilla gumman varför har du nt gått upp?
- Jag är sjuk..
sa jag hest

Mamma gick fram till mig och kände på min panna

- Du har feber, somna om nu

Efter att mamma hade gått somnade jag....

Fortsättning följer!

By Anna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0