Del 29

* Hej baby
 Jag ligger i min säng och tänker på dig, hur kunde jag vara så dum att jag lämna kvar världens snyggaste,sötaste och roligaste tjej?
Älskar dig!
Din Justin

Jag fnissade till medans jag läste medelandet, jag väntade en stund innan jag svarade
____________________________________________________________________________________________

* Hej älskling!
Aww, du är inte alls dum! Men du har rätt! Jag är den snyggaste,sötaste och roligaste tjejen i världen! (haha
jag älskar dig med! Saknar dig så enormt mycket!
Din Johanna*

Jag tvekade inte en sekund innan jag tryckte på "skicka". Jag väntade en stund men jag fick inget svar. Jag gick in på toan och kollade mig i speglen...Jag såg riktigt sliten ut så jag bestämde mig för att ta ett långt bad, jag fyllde badkaret med varmt vatten jag tog av mig kläderna och steg ner i vattnet. Det tog lite tid innan jag hade vant mig vid det varma vattnet, men tillslut satte jag mig ner bland alla bubblorna och jag stängde ögonen...

När jag öppnade ögonen igen var vattnet kallt och mina fingrar såg ut som russin, jag steg up ur vattnet och lindade en handduk runt mig sen tömde jag badkaret. Jag gick långsamt in i mitt rum och krängde på mitt ett par trosor och ett over-size linne sen släpade jag mig själv till sängen.
 Det var så skönt att det kändes som att jag låg på tjocka, vita moln. Jag ställde klockan och somnade snabbt därefter.

Jag vaknade av att min väckarklocka ringde och jag behövde verkligen gå på toa! Jag reste mig upp och gick med tunga steg mot badrummet. Jag tvättade mig i ansiktet och blev genast piggare. När jag var klar i badrummet så klädde jag på mig.
 <-- ( hennes outfit)

Jag bestämde mig för att ha nedsläppt hår idag. Jag gick ner och in till köket där mamma stod.

- God morgon gumman
- God morgon mamma
- du var uppe tidigt idag
- Jasså? Jag ställde iallafall min klocka igår så... Jag tycker jag är uppe tidigt iallafall!
- Ne, nu måste jag åka, hej då!
- Bye..

Efter mamma hade gått så tog jag en snabb frukost, sen rusade jag upp på mitt rum och sminkade mig när jag ändå var igång tog jag ett par sprut med min favoritparfym. Jag tog ett tuggummi sen gick jag raka vägen mot bilen och körde i riktning mot skolan. När jag klev in i korridoren sprang Ellie fram till mig.

- Hej!
- Hej Ellie,
sa jag och log glatt.
- Vad snygga kläder du har!
- Tycker du? du har också snygga kläder på dig!
- Tack! det är nytt.
- Jag ser det!
och pekade mot prislappen som satte vid armhålan.
- Ooh! kan du ta bort den Johanna?
- så klart jag kan
sa jag och blinkade med ena ögat.
- Tack! du är min hjälte.
- Super Johanna till er känst!!

Båda började skratta, så det ekade igenom korridoren.

- så hur går det med Emil?
- Bra tror jag
- vet du var han bor nu? haha
- ne, jag har inte frågat
- vadå vill du inte träffa han?
- jo såklart jag vill! Men inte än
- Nene, känn ingen press!

Mer han vi inte prata förens skolklockorna ringde in och vi rusade mot klassrummet. Våran första lektionen var So. Vi hade eget arbeta om en stad och jag hade såklart valt New York. Jag tog snabbt en laptop och loggade in, när ingen såg gick jag in på Justins twitter, han hade twittrat för 3 minuter sen!

* Det är underbart att komma hem, men jag lämnade något mycket värdefullt i L.A*

Jag var säker på att han menade mig, jag bestämde mig för att smsa honom .

* Jag såg ditt tweet och jag antar att det är till mig haha
 Jag saknar dig Justin! när kmr vi få träffas igen? snart hoppas jag! ;o
jaja, älskar dig!
Din Johanna*
 
Efter 6 minuter pep min mobil till, jag hade fått ett sms!

Fortsättning Följer!

 
By Anna

Postat av: jbstoryy - check it out!

http://justinbieberstoryy.blogg.se/ - kolla in min novellblogg! kanske kan ni sätta in en kommentar? :) allt uppskattas! puss



~skickas runt lite här & där~

2011-02-17 @ 16:25:16
URL: http://justinbieberstoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0