Del 57

Förra delen:
Han vände sig om igen och jag såg hur han blev arg på sig själv för att han hade tårarna börjat rinna igen, och nu förstod jag vad han pratade om.

Ryan och mig!
_______________________________________________________________________________________________

- Nej nej nej, Justin! Pratar du om Ryan?

Han kollade på mig som om jag var dum i huvudet.

- Nej, moster Agata, men vem tror du? Jaa det är klart jag pratar om Ryan och dig! Jag ser er försöka smyga med allt men....

Han drog efter andan för att försöka hålla tillbaka några tårar.

- Jag trodde att du och jag äntligen hade kommit över allt tjaffs och att vi var VI igen! Jag har aldrig känt såhär för någon förut och jag trodde att det vi hade var något speciellt? Jag vill aldrig släppa dig Johanna, men jag vill inte såra dig heller, så är om det är det som krävs för att göra dig lycklig så blir jag tvungen att göra det...
- Justin sluta!
utbrast jag och avbröt honom innan han hann fortsätta.

Jag satte mig på huk framför honom och tog hans händer och kollade allvarligt på honom, och nu drog han inte undan händer, han flyttade bara blicken från sina knän till våra knutna händer.

- Jag måste vara ärlig och säga att det hände en sak när du var borta!

Justin kollade oroligt upp på mig och jag kunde se skräcken i hans ögon.

- Ryan kysste mig, sa jag tyst

Och nu reste jag Justin hastigt upp och gick bort till väggen och slog näven i väggen så det skakade. Han harklade sig och fejkade hosta för att jag inte skulle märka att han grät. Han var arg men jag reste mig och gick bort till honom. Han stod fortfarande vänd in mot väggen med handen och armen på väggen och lutade pannan mot.

Jag gick fram och la mina armar om hans midja och la mitt huvud mot hans axel.

- Men jag kysste aldrig honom tillbaka, jag slet mig loss ur hands grepp och åkte därifrån dirket Justin!

Vi stod kvar så en stund och jag kunde att han började slappna av.

- Du är den ända person jag skulle tänka mig att spendera resten av mitt liv med. Jag älskar dig så det gör ont och när du inte är med mig känns det som en bit av mig saknas. Du är den person som gör mig stark, du ger mig kraft, hopp men framföt allt kärlek, en så stark kärlek så mitt hjärta känns som det ska explodera när jag ser dig är ännu mer när jag är nära dig! Precis som nu! Men det är en känsla som jag aldrig vill släppa! För om det nån ska få mitt hjärta att explodera så är det du!

Jag kände hur han slappnade av mer och mer och till slut tog han ner handen från väggen och vände sig sakta om mot mig i min famn. Och när han stod mitt emot mig kollade han mig djupt i ögonen och la sin panna mot min.

- Johanna, jag älskar dig! sa han tyst och snyftade till
- Jag älskar dig med Justin!

Jag lutade upp huvudet lite och satte mina läppar mot hans och dom var blöta av tårar nu, och jag skrattade lite. Han drog tillbaka huvudet och kollade frågande på mig...

- Det där va värre än att pussa en groda, sa jag skämtsamt och äntligen fick jag honom att le
- Så är det nu jag förvandlas till din drömprins? frågade han och ryckte på ögonbrynet
- Det är du redan, sa jag och log och kysste honom.

Vi stod kvar en stund i rummet och höll om varandra igen innan vi hand i hand gick ut till de andra som hade ätit upp och satt och väntade på oss. De såg alla lite lättade ut när de kom gånde hand i hand med varsitt leedne på läpparna igen.

Vi gick bort till dom och Justin bad om ursäkt för sitt beteende tidigare och slängde en snabb blick mot ryan som nickade förstående mot honom.

Pattie reste sig upp och råkade nog slå en snabb blick på klockan och flög sedan upp i luften:

- HERREGU' vi måste åka! Fixa allt snabbt, vi måste åka!!!!

Nu fick alla bråttom, Ryan och Chaz kastade sig in i rummet för att packa ner allt och fixa iordning allt till resan. Justin var med precis påväg att gå in när han kom på att jag var med.

- Hur gör vi med dig då? frågade han
- Ska du åka tillbaka till dom du bodde hos eller ska jag ordna ett flyg tillbaka hem till dig?

Det hade jag ju inte tänkt på, hur skulle jag göra nu? Men jag behövde inte tänka länge, jag visste vart jag ville va och vart jag var tvungen att va! Hos Justin!

- Jag vill stanna med dig Justin, jag hör av mig till Sarah och dom och säger att jag inte kommer tillbaka, jag ringer till mamma och pappa och säger att jag stannar borta lite längre än tänkt, men jag vill stanna med dig!

Justin tittade på mig och log:

- Johanna är du helt säker på det här?
- Helt 100! sa jag med ett bestämt leende.

Han rycket på axlarna och drog runt min nacke och gnuggade mit i hårbotten.

- Då säger vi så! ;)

Jag log stort mot honom och hoppade nästan av lycka. Men nu var vi tvungna att skynda oss, vi sprang in i "vårat" rum och Justin packade ner alla sina grejjer. och jag la ner de kläder som hade torjat någonlunda (eftersom någon hade varit snäll och höngt upp alla mina kläder) men de flesta var helt förstörda eller skulle bli förströda om jag la ner dom i väskan helt dygnblöta.

Jag suckade och kollade på alla mina kläder, men jag packade ner nnågra skor och mina smycken.

Justin kollade bort på mig och såg ut att försöka komma på en lösning.

- Såhär gör vi Johanna, låna några kläder av mamma nu och lämna det som du abslolut inte kan ta med dig så köper vi nya kläder i Florida.
- men jag har inte pengar till det, sa jag oroligt
- Nej men det har jag, sa han bestämt
- Nej Justin, jag kan inte...
- Nu gör vi, slutdiskuterat, sa han log stolt åt sig själv och sprang ut ur rummet

Jag packade klart min väska och gick ut med den till hallen där Ryan och Chaz redan stog och väntade. Justin kom springade förbi och drog med mig in i rummet igen och i händerna höll han några kläder till mig.

Han gav dom till mig och fortsatte att packa sitt, jag tog av mig morgonrocken som jag fortfarande hade på mig, och när jag stod där i bara underkläder såg jag i ögonvrån hur Justin distraherat försökte packa utan att helt och hållet stanna upp. Och precis när jag skule sträcka mig efter jeansen som jag fick låna hörde jag hur Justin visslade på mig. Jag kollade bort mot honom och jag såg hur hand stod och kollade på mig och ryckte på ögonbrynen när jag kollade på honom. Jag skrattade åt honom och tog på mig jeansen.

- Vad har jag gjort för att förtjäna en sån snygg tjej? frågade han rakt ut i luften och jag hann ta på mig tröjan innan han kom fram ´till mig och la händerna om min midja och satte sin näsa mot min och vaggade oss fram coh tillbaka i luften.

- JUSTIN! utrbast Pattie som kom in genom dörren och stod med händerna utsträckta i luften och såg frågande på honom  varför han inte va klar än.

Justin släppte greppet om mig och viftade bort hans mamma, packade klart det sista och tog på sig ett par byxor, skjorta, slips och kavaj (och jävlar vad snygg ahn blev). Sen gick vi alla ner mot receptionen för att möta alla andra innan vi kunde sätta oss i bilarna och åka till flyget.

När Justin såg hur mycket folk det stod utanför hotellet satte han sin keps på mitt huvud och blrde ner skärmen så jag skulle gömmas lite för att alla paparazzi och alla fans.

Vi gick ut i vimmlet av folk och Kenny och en hel bunt med annat folk gjorde allt de kunde för att ingen skulle kunna komma åt oss. Jag kunde höra hur fans skrek Justins namn och hur alla papparazzis ville ha en bild på mig och Justin, vad han tyckte om hawaii, vem jag var,  fans skrek mitt namn och skrek att jag inte skulle ta deras kille ifrån dom o.s.v. till slut lyckades vi komma fram till bilen och Justin och ajg hoppade in där fram och Ryan och Chaz där bak.

- Hur orkar du med det här hela tiden? frågade jag Justin
- Äh, man vänjer sig! , sa och och ryckte lite på axeln, man jag kunde se på honom att han inte tyckte om det.

Vi drog iväg med en riv start och Justin bad på vägen plcokade Justin upp ett par fejkglasögon och satte på näsan, varför han skulle va så snygg när han flög förstod jag inte, jag själv hade på mig ett par jeans, en t-shirt coh en svart tröja över det. Men jag sa inget, vi pratade inte så mycket på vägen till flygplatsen utan satt mest tysta.

Det tog ungefär 30 minuter till flygplatsen och alla bilar som tillhärde vårat följe kom fram ungefär samtidigt så vi kunde skynde oss in i flygplatsen. Och till och med där inne var det folk som stannade och kolla på oss, eller Justin mest antagligen. Det va ett gäng tjejer som kom fram och frågade om de fick ta en bild med Justin, och eftersom han är den mest underbara killen i hela världen så stannade han och tog ett kort och pratade lite med dom, även fast han visste att han hade brottom. Vi skyndade igenom flyplatsen, när vi nästan var framme vid säkerthets kontrollen så tog han min hand och viskade i mitt öra:

- Det blir lugnare efter säkerhetskontrollen :)

Vi gick igenom säkerthetskontrollen och kunde gå raka vägen till en privatjet som stod och väntade utanför på oss. Men vi skulle inte få lyfta på en timme, men jag väntade hellre där inne än på flygplatsen bland allt folk.

Vi gick in och satte oss och jag plockade upp mobilen och kollade runt lite på olika hemsidor, och av en slump så hamnade jag på en gossip-sida om Justin och såg att det senaste inlägget var var 4 minuter sedan.




Postat av: Jennifer, Inte i Eric Saades band ;)

Jätte bra!! :D

SÅ HIMLANS BRA!? LÄNGTAR TILL NÄSTA!!!<33

KjAm<33

2011-12-17 @ 23:50:13
URL: http://www.jennasliv.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0