Skolstart!

Nu har skolan börjat för mig igen, och jag har börjat på gymnasiet så jag kommer få det ganska stressigt framöver, men ni har ju Anna och jag vet att hon gör ett grymt jobb :) Jag hoppas ni förstår, men jag är ledig imorn. Hur låter det med ett nytt kapitel redan ikväll? ;)


Postat av: Muppen

Lycka till i skolan! Tack för alla underbara stories. Haha, noveller menar jag ju! Hoppas du får tid för att skriva här också. Kramar Muppen

2011-08-15 @ 22:49:20
Postat av: ellie

jajajajajaaaa, låter bäst tycker jaaag :D

2011-08-16 @ 00:05:32
URL: http://simplybelieve.devote.se
Postat av: Trissa

Hej! Älskar din blogg! Jag är ju en beliber, hihi. Men när kommer del 52? Längtar redan! Kramar Trissa!

2011-08-16 @ 18:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0