Del 52

Förra delen:
Jag log och vågade kolla vad som var bakom Justins huvud, och wow... utsikten var verkligen vacker. Men i nästa sekund lutade sig JUstin mot mig och han drog i min hand så jag skulle förstå att jag skulle komma närmare jag med. Så jag lutade mig lite sakta åt hans håll, och sen kysste han mig
________________________________________________________________________________________________

Vi gled runt i luften ett bra tag, det var först när solen började gå ner som båten saktade ner och vi drogs in igen. När vi lnadade på motorbåten igen hoppade Justin snabbt ur sin sele och skyndade sig för att hjälpa mig loss. Jag hoppade ur mig sele med, med hjälp av Justin och sen satte vi oss på sofforna i båten samtidigt som killen som körde fixade så allt inte hängde efter oss när vi körde iväg. Det var rätt klumpigt att sitta och kramas med flytvästar på oss så Justin la sin arm runt om mina axlar och jag la mitt huvud mot hans arm. Killen hoppade fram och körde oss mot yatchen igen. Vi sa inte mycket på vägen tillbaka utan satt bara och kollade på solnedgången som nu började få en lite mer orange färg. Efter bara ca 5 minuter började motorbåten sakta in och la intill precis vid yatchen, vi hoppade av oss ställde oss på den lilla bryggan som vi hade hoppat ombord på jet-skin.

Justin utbytte några snabba ord med han som körde samtidigt som han tog av sig sin flytväst. Jag kände mig rätt patetisk som bara stod och tittade på dom med händerna knutna bakom ryggen. Men Justin vände sig snart om och kollade på mig. Han log ett snett, flirtigt leende sträckte fram händerna och tog ett fast tag med sina händer ärmhålen i min flytväst. Han drog mig intill honom och morrade samtidigt och försökte nog låta som ett lejon, eller ni vet som vissa killar kan låta när de ser någon de tycker är snygg. Men han misslyckades totalt och lät bara töntigt, jag rynkade ögonbrynen och började skratta åt honom.

Han lutade sig fram och pussade mig snabbt på munnen, sen fortsatte han att pussa mig på kinderna, pannan, haken och överallt i ansiktet samtidigt som han knöt upp knutarna på flytvästen. Jag fnissade och skrattade åt att det kittlades i ansiktet när han pussade mig överallt. Han pussade mig sen på näsan och lät läpparna glida ner mot mina, och när de nuddade varandra började han kyssa mig. Han lät sina händer glida från mina axlar (på flytvästen) ner för att dra ner dragkedjan på flytvästen. När den inte längre satt fast lät han den sakta glidan ner för mina armar och landa på golvet av bryggan. Han satte sin armar runt min midja och tryckte mig ännu lite närmare nu när det inte längre var någon flyväst mellan, jag slog mina armar runt hans hals.


Där stod vi en stund men plötsligt började Justins händer glida neråt på min rygg och landade snart på min rumpa.

Jag släppte armarna runt Justins hals och haffade snabbt tag i hans armbågar för att dra bort hans händer därifrån. Jag lutade bak huvudet lite.

- Justin?

Jag flinade lite åt honom och tog tag i hans händer så han inte skulle lägga tillbaka händerna där. Han böjde ner huvudet lite och kollade lite skamset på mig genom luggen, som droppade av vattnet som fortfarande inte riktigt hade torkat från turen på havet. Och han såg så ynklig ut att jag inte kunde hjälpa att skrattade åt honom. Jag såg att han försökte motstå ett leende och när jag bara log ännu större kunde man tydligt se att han ansträngde sig sitt yttersta för att kväva ett skratt. Och bara för att reta honom satte jag mina händer löst mot hans höfter, bara för att ajg visste att han var kittlig där. Han tog ett djupt andetag och bet sig i läppen för att inte börja skratta. Men då kom jag på ett ännu bättre sätt att retas. Jag släppte honom och vände mig om och tog några steg bort och satte mina händer långt ner på mina höfter. Jag vände lite på huvudet och sa flirtigt:

- Men kom då Justin!

Nu log han stort och jag såg precis vart han kollade men i samma sekund som han hoppade fram för att krama om mig började jag springa, Justin stannade i en hundradels sekund och antog utmaningen att försöka få tag i mig.

Jag sprang in i båten och öppnade olika dörrar för att hitta något bra ställe att gömma mig på, men antingen satt det någon i ett rum eller så var det fullt med saker som såg allt för dyrbara ut. Jag kunde höra Justin ropa mitt namn längst bort i korridoren, jag vände mig snabbt om och såg att han kom springade efter mig. Jag svängde vänster och slängde mig snabbt i det första rummet jag kom åt. Jag vände mig om och stängde dörren. Jag hörde Justins fotsteg springa förbi men när det blev tyst vände jag mig om och satte mig på golvet framför dörren. Då såg jag att jag hade kommit i ett sovrum, eller jag antog det eftersom det stog en stor säng i hörnet av rummet. Rummet i sig var inte så stort men det var mysigt och jättefint.

Jag reste mig sakta upp och gick fram till sängen, jag drog lätt med fingrarna över överdraget på sängen och jag hoppade högt när dörren helt plötsligt slogs upp bakom mig. Och där stod Justin.

- jag visste väl att du var här inne!

Han lyfte lite på ena ögonbrynet och kasta sig sen fram mot mig. Jag skrek högt, skrattade och slängde mig över sängen för att komma undan och drog med mig både kuddar och överkast. Och jag trasslade in mig och kom inte loss, jag hrde hur Justin kastade sig på sängen och jag kunde snart se hans ansikte kolla ner på mig från sängkanten. Jag gjorde allt jag kunde för att komma loss men ju mer jag slet ju mer satt jag fast. Och tillslut kollade Justin på mig med en hjälpande blick och jag hade inget annat val än att ligga still och låta honom hjälpa mig.

När jag tillslut kom loss hjälpte han mig upp i sängen och han la mig på en av de stora mjuka kuddarna. Han satte händerna vid mina axlar och stod lutade över mig. VI sa inget utan bara kollade på varandra, jag drog upp mina armar och la mina händer om hans axlar om drog honom sakta mot mig. Och precis innan hans läppar nuddade mina viskade jag:

- Du vinner!

Hans mjuka läppar pussade mig lätt först, men snart tryckte han sig lite hårdare mot mina läppar och han började kyssa mig. I den stunden försvann allt runt omkring, både tid och rum försvann och det var precis som om det alltid hade varit vi. Som om vi var två pusselbitar som äntligen hade hittat den som de passade ihop med.

Justin la sig ner brevid mig och vi låg länge tysta och stirrade i taket. Sen tog han tag i min hand och lekte lite med mina fingrar.

- Jag älskar dig Johanna!

Jag kände att han drog sitt ena finger mot mitt ringfinger, och jag stelnade till lite av tanken som for genom mitt huvud. Vad syftade han egentligen på? Men jag skakde av mig den tanken och vände på huvudet och log mot honom.

- Jag älskar dig med Justin!

Han la sin ena hand mot min kind och drog sitt huvud närmare och gav mig en lätt kyss. Jag hasade mig lite närmare och la mitt huvud på hans bröst. Han la armen om mig och jag blundade, och jag synkroniserade mina andetag med hans. När jag kollade upp igen kollade jag ut genom dom små runda fönstrena som satt på väggen i rummet, och till min förvåning så var det nästan helt mörkt ute. Jag satte mig upp och såg att klockan som satt på väggen på andra sidan av rummet, visade på kvart i tio. JAG SKULLE JU VARA HEMMA VID 22!

Jag vände mig mot Justin, men han hade somnat, det tog emot att rysta om honom för att få honom att vakna. Han var ju så söt när han sov. Men han vaknade inte, och jag började gripas av panik.

Fortsättning kmr...

ledsen att det tog så lång tid att få upp den nya delen! Kommentera och ge feedback! Kram!

Postat av: Rosie

Älskar denna delen och alla andra delar! Tycker du skriver jätte bra noveller! Kramar Rosie

2011-08-21 @ 19:46:33
Postat av: Alice

Del 53 snart? Längtar ihjäl mig. Hoppas att nästa del är lika bra som dom andra delarna! =) Kramar Alice

2011-08-23 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0