Del 1

Den här novellen handlar om Sandra 15 år!

Vera hade tjatat på mig jättelänge om att jag verkligen var tvungen att lyssna på Justin Biebers nya låt U smile, jag som inte var ett jättestort fan av Justin sa alltid emot att jag inte ville höra den!

(Jag var inte en hater, som vissa andra på vår skola men jag lyssnade inte på honom så mkt!)

Vera var en sån som jag tror hon kallade sig själv "Belieber" och hon påstog att hon hade fått "The Bieber-fever" jag frstog mig inte riktigt på alla tjejer runt om i världen, han var väl söt men herregu' lämna stackarn ifred!

Men en dag när vi var hemma hos henne så drog hon igång U smile på högsta volym i högtalarna och den var faktist riktigt bra, men det vågade jag inte säga till henne. Men just när jag satt på hennes säng och läste i alla Justin Bieber tidningar hon hade så skriker hon till

- JUSTIN BIEBER HAR LOGGAT IN!! skriker hon!

Jag blir ju såklart nyfiken och tar en stol och sätter mig brevid henne, och jaa en person som hette Justin Bieber hade loggat in på msn, och såklart så flög Vera på honom direkt med att säga "Hej", "Hur mår du?" och sånna saker, dt tog en stund innan han svara vid varje tillfälle men han svarade iallafall.

Jag va fortfrande lite sarkastisk och trodde inte dt va den riktiga Justin Bieber, så när jag sa dt till Vera så såg hon lite tjurig ut, men hon sa att hon kunde bevisa dt. Hon bad Justin slå på sin webbcam, men han ville att vi skulle sätta på våran först så vi gjorde dt och sen, hör och häpna han gjorde dt :O,han slog på sin med och där satt han med ett stort leende på läpparna och vinkade åt oss!
  Jag tänkte att dt kunde vara någon som bara hade tagit något från Youtube så vi bad honom säga att Vera och Sandra är bäst! 
  Och dt gjorde han, han sa t.o.m att vi var bäst och söta :)

Jag började nog tycka om den där killen nu, han var ju riktigt söt ;) så när jag var tvungen att gå sa jag hejdå och han undra om han kunde få min msn med :D SÅKLART han fick, jag gav den till honom och gick hem!

Direkt när jag jag kom hem slog jag på datan och satte mig vid msn, men han var inte online då :( men jag hade fått ett mejl som dt stog:

Hi!
I don't have time to talk more today, but I promise I'll be back tmw att the same time!
Please wait for me then, you seemed nice and I want to talk to you more!

Hugs Justin ;)

Jag blev varm i hela kroppen och kände att jag var tvungen att köpa hem hans skivor, så dt gjorde jag och låg och lyssnade på dt hela kvällen ända tills jag somnade!

Fortsättning kmr....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0