Del 8

När jag ringde min mamma frågade hon direkt var jag var, när jag kom hem och sånna där frågor som oroliga mammor brukar fråga.

- Jag sa ju att jag skulle stanna ute lite längre ikväll mamma?
Sanningen är att jag skulle på dejt, meeeed......

- Jaaa? med vem?

Nu lät hon orolig och rädd.

- Du kmr aldrig tro mig men Justin Bieber faktist :S
- Sandra, nu slutar du snkacka goja och kmr hem, nu på det samma!!
- Men mamma jag kan inte, va var på en båt och sen kom det massa pappariazzis och folk så vi var tvugna att åka ut med båten.
- Säger du att du är ute på havet alldeles ensam med Justin Bieber?
- Jaaaaaaaa mamma!!

Även fast han inte förstod vad vi pratade om så såg han min min och hörde mitt tonfall så han tog mobilen ur min hand och sa lungt och stilla i telefonen:

- Hey mam, I am Justin Bieber and you don't have to worry about your daughter, I will take care of her and I have my security personal on the boat so nothing can harm us!

Min mamma kände igen hans röst från alla klipp jag suttit och sett på datorn och tv:n och lugnade nu ner sig lite:

- Okey, thank you Justin! I appreciated you said this to me! Can I talk to Sandra again?

- Hej mamma?
- Förlåt gumman jag skulle ha trott på dig, ha så kul nu! hje då!
- hej då, älskar dih mamma!

Jag la på och nu när jag log emot honom såg han mycket lugnare ut han också.

Jaha, vad skulle man göra nu, ute på havet i en stor båt tilsammans med Justin Bieber mitt i natten? Nej inte skullr vi sova, va var inte trötta men inte tillräckligt pigga för att hitta på något mer busigt eller något annat spontant så vi gick och satte oss på översta däck, vi drog ut madrasser, filtar, kudden och andra mjuka och lena saker vi hittade. Vi la oss brevid varandra och höll om varandra. För att lära känna varandra på riktigt körde vi sannig ocj konka, jag började att fråga Justin:
-Truth or dare?
- Hahaha, euhm, truth!
- What was your kisrt kiss like?
- Actually, it was a bet with some friends, that wich one of us could get a kiss that night. I danced with a girl and I just kissed, it was a little wierd but I liked it :P

- So how about you? How was  you first kiss?
- It was with my first boyyfriend, we had been toghether for 2 months and one day when we sat on a parkbench and talked and he just kissed me, just like that. Do you recognize anything about that? xD
 

Han skrattde till lite:
- I must say, you surprises a lot og girls when you just kiss them like that! But it worked on me!

Jag täkte på kyssen jag fick på hans konsert, jag log vi skrattde lite och blev tysta. 
Vi låg tysta en stund sedan sa han:

- I will miss this when I'm continuing this tour!

och det var inte förän då jag förstog att jag inte skulle få se honom igen på ett väldigt långt tag. Jag kunde inte säga något, känslorna tog över hand och jag ville inte men jag kunde inte hålla tillbaka mina tårar. Jag började gråta.

Han tog ett ordentligt tag i mig och kollade mig djupt i ögonen, jag kunde inte se på honom då skulle jag gråta ännu mer. Men han envisades med att jag skulle kolla på honom:

- Sandra look at me! sa han betämmt
- I promise that I'll never let you down, I will think of you everyday and I will count every day until we meet again. I will always be here for you hun, just call me whenever you feel down, anytime of the day. Even if it is night and I'm sleepin, just like last time, remember? I will litsen and comfort you until you feel better!

Han sa det med en sån inlevelse och såg verkligen allvarlig ut när han sa det så jag trodde honom och skulle inte svika honom.

Men jag kunde inte släppa att jag kanske inte skulle få se honom på kanske ett år?
Jag la mig ner i hans famn och somnade.

När jag vaknade igen, låg jag bland filtarna på båtens däck, ENSAM?
    Jag gick in och kollad om Justin hade lagt sig i sängen under natten för att jag förstog att jag måste ha somnat där ute igårkväll. Men där var han inte heller.

Jag drog på mig en stor badrock som hände på väggen och gick ner till resturangen för att se om han åt men där var han inte heller, och heller inte nere vid poolen. Nu började jag få panik var va han? Jag ville inte skrika efter honom och när jag tänkte efter hade jag inte sett en ända männika på hela båten när jag vandrat runt på båten och letat.

Nu hade jag panik på riktigt, hade de bara dumpat mig på en båt mitt ute i vattnet, jag sprang omkring och skrek:

- JUSTIN, JUSTIN!!!!! WHERE ARE YOU??!!!
- KENNY, WHERE ARE YOU GUYS?
- STOPIT NOW EVERYBODY, IT'S NOT FUNNY!!

När jag letat i kanske 30 minuter satte jag mig på sängen på översta våningen och började gråta igen....

Fortsättning kmr....


Postat av: Rebecka,

underbart ! :D <3

2010-09-21 @ 20:41:58
URL: http://isavedthejoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0