Del 7

Vi satt väldigt länge och efter tag märkte jag att han satt och kollade på mig. jag vände mig mot honom log men han satt redan och log mot mig:

- What? :P
- Nothing, it's just that, that I just can't take my eyes off of you, you are so beautiful.

Jag gick över och satte mig brevid honom i hans solstol, han la sina armar om mig och när han kände att jag skakade tog han av sig sin tröja och la den på mig, jag skakade egentligen inte av kyla (visst dt var lite kallt men) jag skakde av lycka, kärlek och glädje men för mig gjorde det inget att han la sin tröja om mig.

Han la sitt huvud på mitt, just nu kände han nog sig ganska stolt over att vara längre än mig xD, att känna hnom så nära mig gjorde mig så lycklig och glad att jag skulle kunna flyga iväg, men nu ville jag inte hellre va på något annat ställe än i Justins armar på hans yatch i stockholm.
   Jag kände att han vände sig mot mig och när jag tittade upp kollade han mig djupt i ögonen och jag mig en kärleksfull kyss. Vi satt ett tag och kysstes under den bara stjärnhimmlen och vi hörde på långt håll bilar och människor närma sig.

- They found us :(

Justin lyssnade noga och flög sedan upp som en kulspruta ur stolen där vi satt, han tog min hand och sa till mig att resa mig upp fort, jag reste mig upp så fort att jag tappade hans tröja och jag han inte ta upp den innan han drog iväg med mig. Han sprang fort och småskrattade lite, jag visste inte vad han höll på med men jag bara följde efter honom.

Han sprang till en trappa och sprang till våningen under, där poolerna och bastun fanns. När vi var framme och ur synhåll från omvärlden stammade vi och tittade på varandra i en kort stund innan vi båda brast ut i gapskratt. Vi skrattade så mycket att jag fick ont i magen,  armen när jag tittade på Justin så såg han så sorgsen ut. Jag frågade vad det var:
- I tried so hard to keep them away, but they always finds me :(
- Oh honey, it's allright :) I love this

Han såg så ynklig och rolig ut att jag inte kunde hålla mig för skratt och jag började skratta igen och bättre blev det inte när han ryckte upp sig och sprang bort till andra sidan av poolen, drog av sig jeansen och kastade sig ner i poolen, med kläder och allt.

Nu skrattade jag så jag höll på att kissa på mig och när han såg att det funkade så gjorde han massa konstiga konster och larvade sig massa i vattnet, när jag inte skrattde lika mycket längre hoppade jag i med min blåa tröja och mina kortbyxor. Han skrattde åt mig när jag tittade upp ur vattnet, nu var vi båda blöta och jag var glad över att mitt smink var vattenfast annars hade jaf sett ut som en zebra i ansiktet nu. Vi skvätte på varandra hoppade på varandra, låtsades dränka varandra och skrattde så att det ekade i hela båten.

Efter ett tag kom Kenny ner och såg allvarlig ut, men när han såg oss skrattde han till:

- You guys xD anyway, you better come up from here now, we can hear you all over the place and there are a whole bunch of journalists, pappz and fans. They know are on board. I suggest we take off going a little bit longer out at sea or taking us pass the people and go to the hotel.

Han tittade lite ledsamt på mig, och han sa:

- We better go to the hotel, I bet Sandra shoyld be home soon!

Det tog inte någon lång stund innan jag förtsog vad de pratade om och jag sa:

- No it's okey, I can call my mum and say I won't be home until tomorrow, I don't wanna leave now!

Han tittade glat på mig:

- Are you sure ? Can you do that? :D
- Absolutely!

Kenny gick och skulle säga till kaptenen att vi skulle åka en bit ut på havet så vi fick vara ensamma, vi stannade kvar i vattnet en stund och han tittade på mig med kärleksfull blick och sa:

- I'm so happy I met you, you have made my whole world better and I'm so happy you feel the same way. I won't let you mother down and she don't have to be worried.

Jag behövde inte säga någonting, han visste vad jag kände för honom och jag bevisade det i en mjuk kyss innan vi gick upp och tog på oss några rena torra kläder som vi lånade ur garderoberna som fanns i sovrummen.

Tänk att jag skulle få spendera en hel natt på en lyxyatch med den mest underbara personen i hela världen Justin Bieber!

Fortsättning kmr...

Postat av: Rebecka,

woho,underbart :D

2010-09-21 @ 08:30:38
URL: http://isavedthejoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0