Del 6

Vi åkte inte länge i Limousinen men tillräckligt länge för att hinna prata om vad han tyckte om sitt första sverige besök, och han sa flera gånger att vi i sverige är det bästa landet för att vi är de snällaste fansen, vi var tydliigen inte lika galna och knäppa som vissa andra männiksor va i nadra länder! men vi visste hur man festade sa han:

- I felt like I was in the centre of the biggest parry in the world, I loved performing for you guys!

Hahah han var bara för söt, han sa också att det va synd att han inte har lyckats komma hit tidigare än vad han gjorde.

Efter kanske 15 minuters bilåkning så var vi framme, jag såg inte riktigt vart vi var, eftersom det va ganska mörkt ute nu, men när jag Justin ledde mig ut ur bilen var vi vid ett stort båt varv ? Jag förstog inte riktigt vad vi gjorde där för jag såg inga båtar, ingenting?!

Vi gick längs kajen och pratade och höll varandra i handen, vi gick inte långt men plötsligt ställde han sig framför mig och sa till mig att blunda, jag blundade såklart och han höll sina händer för mina ögon.

Han hade inte behövt det för jag sviker aldrig någon och håller mitt löfte, men jag förstog om han inte ville att jag skulle tjuvkika :)

Vi gick en bit till och plötsligt sa han till mig att kliva upp på något till höger om mig, jag visste inte vad han höll på med och jag kände att saken jag gick på gick uppåt men jag litade på honom och jag la mina händer på hans för att känna mig tryggare. 

När jag kände att vi hamnade på pöan mark igen kom han så nära mig igen och viskade tyst i mitt öra:

- Open your eyes!

När jag öppnade mina ögon kunde jag inte tro att jag levde, jag hade antagligen dött och hamnat i himlen, för framför mig såg jag ett stooort lyxigt rum, med ett typiskt sjömans tema, det hängde livbojar på väggarna och det va runda stora fönster på sidorna. Borta vid en ände av rummet stog det en soffgrupp med en öppen spis, och till råga på allt så stog det i mitten av rummet ett runt bord med 2 brinnade ljus.

Herregud, han hade bjudit ombord mig på en stor lyxig yatch, den hade 2 våningar till men hela undervåningen täcktes av en swimmingpool, en jaccuzi och en bastu. Hela övervåningen betog av 1 såvrum, 2 badrum och ett vardagsrum (typ).

Han ledde fram mig till bordet och drog ut min stol, jag satte mig och han satte sig mitt emot mig, (dt hade nog känts konstigt att att ha en middagsdejt när man är 16, men nu kändes det bara underbart) det kändes helt underbart att han bara satt och log mot mig ungefär 1 meter bort!

En äldre man men kostym kom fram till oss med våra menyer, det var glass-menyer :P jag hade hamnat på Justins privata smultronställe :P vi tog den största glassen som fans som var formad som ett hjärta.

Vi satt och åt länge, pratade och skratade om vart annat, vi pratade om livet framtiden och om allt möjligt, han matade mig jordgubbar och jag ville aldrig att det skulle ta slut. Men "all good things comes to an end".

Vi gick ut på däck och satte oss på några solstolar, vi satt tyst en lång stund, hand i han, och lyssnade på vågornas skvallp och kollade på stjärnorna.

Fortsättning kmr....

Postat av: Rebecka,

shit, bäst ärru :o

<3

2010-09-19 @ 21:27:49
URL: http://isavedthejoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0