Del 5

Efter att han hade sjungit Baby så var dt lite paus, då var jag tvungen att skicka ett sms till honom där jag frågade om dt var mig han menade mig? odt tog en stund innan han svarde men när han svarade så menade han såklart mig :)

Ofc sweetie, I could'nt get my eyes of off you, you looked amazing in that blue sweater x)

Love, justin!

Hahaha han hade till och med kollat in min tröja :P som jag hade tagit på mig till hans ära, bara för att jag visste att han gillade när tjejer klädde sig i blått!


Jag satt och små pratade lite med Vera och då började dt igen, ut på scenen kom Justin tillsammans med Jessica, jag hade inte sett när de hade sjungit tilsammans förut, jag hade hört men inte sett. Dt var först efter de hade börjat sjunga och de höll om varandra som jag kände en sting av avundssjuka, dt kändes inte bra att han stog och höll om henne om han gillade mig. Men jag var nog tvungen att vänja mig vid dt, han hade tjejer efter sig vart han än gick.

- I would like to pick up a very special girl on the stage, so Sandra, would you like to be my One less lonely girl?

Alla stårlkastare lyste på mig och dt kom 2 securitas och följde mig till scenen. Det här var förtsa gången jag skulle vara nära Justin och jag kände mig lite nervös! Jag fick sitta ¨på en stol på scenen men han var inte där, först när låten började kom han ut med blommor och ett kort till mig! Han gav det till mig och började sjunga på One less lonley girl.

Han var så nära mig under hela framträdandet att jag kunde höra hans röst och andetag utna mikrofonens förstärkning, precis när låten hade slutat tittade han mig rakt in i ögonen och kysste mig.

Publiken blev helt galen, dt kändes som hela globen skrek, men alla skrik och alla rop kändes så långt bort nu när jag stog på Globens scen inför flera tusen människor och kysste JUSTIN BIEBER!!
    Kyssen varade inte länge men tillräckligt länge för att flear tjejer vid första raden precis vid scenen började stortjuta.

Efter kyssen och allt uppstånd på scenen blev jag tagen backstage och fick snällt vänta i ca 30 minuter tills konserten var slut, jag kunde såklart stå och se honom därbackifrån men dt kom fram så mkt vakter coh folk som jobbade med Justin som undrade massa om hur vi hade lärt känna varandra och liknande.

 Han kom bak och var helt svettig men supergald och hyper, han kom fram till mig dirket och kramade om mig.
Sen var han tvungen att gå och fixa sig lite och byta om men han sa att jag skulle följa med 2 vakter som skulle ta mig till limmon.

Jag fick ta en annan väg ut en den Justin skulle ta för de ville inte riksera att massa fans skulle försöka hoppa på mig eller något. Men ändå när vi kom ut där så stog massa fans där och skrek på Justin.

När de såg mig blev de helt galna och många skrek att jag hade tagit deras kille och att jag skulle akta mig, många kastade sig verkligen fram i hopp om att kunna nå fram till mig och kunna slå till mig eller ännu värre. Jag blev jätterädd och visste inte om jag vågade fortsätta men helt plötsligt var vi framme och där stog en stor vit limousin och väntade.

Jag gick in och satte mig och inte långt efter så steg han in, han hade röda byxor och en vit tröja, han höll en ros i sin hand som han gav mig samtidigt som jag fick en puss på kinden.

- Let's go!

Det ver det ända han sa till sin chaufför innan vi åkte.....

Fortsättning kmr....


Postat av: Rebecka,

Mkt bra :)

2010-09-17 @ 09:13:03
URL: http://isavedthejoker.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej :) Jag kommer inte åt del 1,2,3,&4 av den här novellen, knappen är borta? ;o Kram på dig! :)

2011-01-02 @ 20:04:40
URL: http://www.sofiai.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0