Del 4

När Vera och jag stog i kön och väntade på att få komma in i Globen som konserten skulle va i kom det plötsligt fram 2 odrningsvakter till oss och frågade vad vi hette. Va sa såklart våra namn och de bad oss att följa med, vi fick gå förbi hela kön och de ledde oss in till 2 jättebra platser precis vid scenen, vi var närmare än de som hade ståplats :) Dt här började väldigt bra.

- Hur lyckades du få tag i dom här platserna? frågade Vera
- Tja, jag har ju mina kontakter ;) haha hon förstog inte vem jag menade :p

Då fick jag ett sms:

"They just told me that you had arrived, I know exactly what seat you have :) Be preared for a surprise!
Enjoy!

Love, JB! <3"

-
Vem var dt? Undrade Vera
- En väldigt god vän!

Nu blev Vera väldigt nyfiken och kastade dig efter min mobil och slog upp mina sms med Justin Bieber.

- OMB, SANDRA VAD ÄR DET HÄR??!!
- Dt är sms, dt vet du väl vad dt är?
- Men Sandra de är ju från Justin?
- Jaa, vi lixom fick väldigt bra kontakt efter att vi hade chattat hemma hos dig!
- Men Sandra vf har du sagt något?

Just då släcktes ljuset ner och en röst sa:

LADIES ANG GENTLEMEN PLEASE WELCOME OUR VERY OWN JUUUUUUSTIIIIINNN BIEEBER!!

Publiken blev helt galen och introt till One time började spelas, hela Globen gungade och alla skrek

JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN....................................!!

En mörk gestallt kom ut på scenen och plötsligt slog de på strålkastarna, och där stog han!!

Han sjöng och dansade och när han stog där med mikrfonen riktad mot publliken trodde jga mitt huvud skulle spricka, vilken underbar känsla dt måste vara att vara artist.

Plötsligt sa han:

- This next song I beat everybody in here have heard before, and tonight I want to dedicate this song for a very special girl out there in the audience, Sandra, this one's for you!

(Såklart var dt många därute som hette Sandra men jag visste att det var mig han mena.)

Dt va Baby han skulle sjunga, alla i pubiken sjög med och jag kunde inget annat än njuta, han kollade på mig under nästan hela framträdandet och jag kände verkligen att han sjöng låten för bara mig, dt kändes som dt bara var jag och han där.

Fortsättning kmr......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0