Del 3

Hela kvällen låg jag tänkte på han och hans underbara leende och kom då på att jag hade glömt och fråga om hans sverigebesök, vi fick ta dt imorn, nu var jag tvungen att sova.

Jag drömde om honom den natten, han kom hem till mig och höll om mig och va helt underbar mot mig, jag trodde dt va på riktigt så jag blev riktigt besviken och ledsen när jag vaknade på morgonen.

Då hade jag 5 missade samtal av Justin, så jag kände att jag var tvungen att ringa upp honom direkt (jaa dt skulle bli dyrt, men jag brydde mig inte)

- Hi!
En sömning Bieber svarade i telefonen.
Oh shit, jag ahde glömt tidsskillnaderna.

- Oh sorry Justin, shall I call you later?
- Oh Sandra it's you, no it's okey, I would like to talk now!
- So you're not sleeping!
- Well, I was x)

- You called me 5 times tonight, was it saomething you wanted?
- To hear your voice.

Awww var han inte hur söt som helst. Men nu hade jag chansen innan jag glömde:

- I heard you were comming to sweden, is that true?
- Yes, I'll have a consert in Stockholm and I'd love to meet you after ?
- Of course, but how and when shall we meet? You have fans everywere?
- Let me take care of that! :D

Jag kunde känna hans stolta underbara leende geneom telefonen!

- Would you like front row?
- Oh my gaaawsh, that should be awsome, thanks Justin <3
- Sorry Justin but I really have to go now! I'll see you an 4 weeks :)
- Bye Sandra, have an amazing day!

Jag sa inget om Justins och mina samtal och sms till Vera eller någon annan i klassen , jag visste inte hur de skulle reagera och jag ville inte utmana ödet. Men jag kände att jag var tvungen att säga ngt till Vera:

- Jag har nog börjat gilla Justin Bieber nu, jag ska gå på hans konsert och jag bokade biljett till oss imorse. Vi kmr stå längst fram! (Jag berättade inte hela sanningen)

- Men shit Sandra, hur underbar är du inte? Tack Tack Tack!! Jag älskar dig!

De 4 veckorna flög iväg och efter många gulliga sms, samtal och msn-chattar, så var dt bara en dag kvar.

Jag satt vid datorn och läste lite nyheter i Aftonbladet och då såg jag en bild på honom, han hade landat i Sverige för 4 timmar sen och de hade redan hunnit intervjua honom. (han gjorde verkligen allt för sina fans) 

I intervjun stog det hur förvantansfull han var över att få vara i sverige, (dt va ju hans första gång här!) och han hade lagt till en kommentar i slutet:

"Jag är säker på att jag kmr möta många intressanta männiksor här, i alla fall en!"

Kunde han mena mig? x) Jag blev så glad att det bubbla i kroppen och jag var tvungen att ringa honom på dirketen.....

Vi pratatde länge och väl, nu var dt ju nästan lika billigt att prata med en från sverige för mig.

Han avslutade med att säga att han inte kunde vänta på att få möta mig och att få krama om mig!

Jag blev varm i hela kroppen och somnade gott dne kvällen....

Plötsligt var dagen med stort D här.......

Fortsättning kmr......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0