Del 2

Morgonen därpå vaknade jag med en härlig känsla i kroppen och jag visste precis varför, jag kunde bara inte sluta tänka på Justin och hans underbara mejl. Men jag hade inte tid att sätta mig vid datorn nu jag ahde väldigt bråttom, jag började skolan om 30 min :S jag kastade på min kläderna, sminkade mig lite fort, dt blev väldigt naturligtoch lätt, och käka frukost!

I skolan verkade dt som alla tjejer i våran klass hade blivit helt galna, de satt i ett hörn och fnissade och pratade, jag gick bort och frågade vad de höll på med, plötsligt blev alla tysta och tjuriga innan en blond smal tjej som hette Klara vände sig om och sa:

- Du skulle ändå inte bry dig, vi pratar om saker som inte intresserar dig -.-

Alla kollade på mig med mördarblickar, så jag drog med mig Vera därifrån:

- Vad snackade ni om?
- Men Sandra har du inte hört?? Justin Bieber kmr till SVERIGEE!!!!

Jag höll på att svimma, menade hon verkligen allvar, Justin..... Bieber.......Sverige :D 
  Hela mitt inre hoppade av glädje men jag vågade inte visa dt för Vera utan log bara lite och sa

- Jaha vad kul! 

När jag väl kom hem var jag tvungen att kolla upp sidan där dt stog om Justins sverigebesök, dt va en stor bild på honom när han log :) jag kände att jag bara var tvungen att upptadera min Facebook status:

"Justin Bieber when you smile I smile"

Skrev jag, och kände glädjen sprida sig i min kropp igen :)

Jag uppdaterade min twitter och la upp en bild på bilddagboken också, och när jag kollade tillbaka på min twitter så följde Justin mig :D och Vera hade lagt till honom på mina "follow" så honom följde jag redan, men jag upptäckte en sak till, jag hade på ett DM:

"I would like to C your smile right now :D"

Dt va från Justin :)

Och då loggade han in på msn, jag visste inte om ajg vågade hoppa på honom direkt, men det behövdes inte, dt va han som flög på mig:

J: Hi! 
S: Hi!
J: I don't remeber your name, what was now?
S: Hahah, my name is Sandra :)
J: Cool, I like it :)
S: Thanks ! <3

Shit :S jag skickade ett hjärta, hur skullle han reagera nu?!

J: Soo sweetie, do you want to web again? <33

(Han svarade med 2 hjärtan :DD)

S: Sure!

Vi satt länge den kvällen och pratade och tittade på varandra (dt kändes verkligen som om vi börja känna varanadra), så till sist när jag var tvungen att gå ner och äta så sa jag att ajg var tvungen att gå så sa han att han också var dt. Men precis när jag skulle säga hjedå frågade han om mitt nummer, jag tvekade lite först......
(men vad tänkte jag på? dt va ju Justin Bieber) han fick mitt nummer och bara 5 minuter efter att jag hade loggat ut fick jag ett sms:

Can't wait to C and talk to you again!

Hugs Justin (L)


Fortsättning kmr....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0