Del 15

Jag öppnade asken och där låg det ett hjärta i vitt guld som det stog "Justin" på, jag tog upp hjärtat och jag la då märke till att det va ett halsband. Jag kollade på Justin och då drog han upp en lång kedja som hade lagat bakom hans tröja och på den stog det "Sandra". Han hjälpe mig på med halsbandet och jag satt och beundrade det en stund innan jag vände mig om till Justin och kysste honom.

- Thank you Justin, this may be the best thing someone ever given to me!

Han knyckte lite på huvet och log :

- Well x)

Han såg så söt och rolig ut att jag började skratta.

Maten var inte direkt att hurra för men jag var inte hungrig så jag åt bara upp min efterrätt som var en röd/rosa bakelse som var format som ett hjärta.

Kort därefter så var vi ju tvugna att landa också, jag blev livrädd när planet började sjunka och nrä det ryckte till när landningsstöden fälldes ut. Jag tog ett hårt tag om Justin med den ena handen och med den andra handen tog jag tag om hjärtat, det var inte mitt öde att dö tillsammans med Justin, inte nu.

Det var många luftgropar och mycket turbulens på vägen ner och så illa som jag mådde då hade jag nog aldrig mått i hela mitt liv. Jag var livrädd. Men Justin lugnade mig och satt och pratade med mig hela vägen ner och försökte få mig att tänka på något annat.

Och rätt som det var, var på på marken igen och det kändes som om hela världen släppte från mina axlar, nu var vi trygga igen och i Barados.

När vi gick ut möttes vi av en vägg av värme och det var tur att jag tog leggins och skjorta annars hade jag svettats ihjäl, ändå var jag tvunegn att vika upp mina ärmar och legginsen.

Här var det betydligt mer papparazis än i sverige och jag blev lite obekväm i situationen så Kenny fick rycka in och be alla att backa undan lite. När han sa lite backade verkligen undan LITE, så han fick säga till dom att backa lite till. Alla ville ha bilder på Justin och hans nya tjej x)

Vi skyndade oss igenom och satte oss i en taxi som väntade. Det var då jag kom på att jag skulle få möta Pattie (Justin Biebers mamma) för första gången, hon hade inte följt med till sverige av någon konstig anledning.

Vi kom fram till hotellet och där stog min mamma och väntade som hade tagit en tidigare taxi tillsammans med teamet och Pattie.

Jag kollade på Justin och han såg helt överlycklig ut över att få träffa sin mamma igen.

han hoppade ur bilen och sprang fram till henne och kramde henne. Sen kom han och hjälpte mig med bagagen och presenterade mig för hans mamma:

- Mum, this is the girl I told you about.
- Oh, Hi, my name is Pattie, nice to meet you!
- Hi Pattie, I'm Sandra, nice to meet you too.
- You probably know more about our relationship then us now, if you have red the magz?
- No, I wanted you guys to tell me everything istead.
- Mabey late, now I just want to get settled in and relax.
- Of course, I'll show you your rooms.

Vi lämnade våra väskor hos en söt tjej som sa att hon skulle bära upp dom och så gick vi upp till våra rum. Mamma och jag fick dela på ett rum och även om jag ville sova med Justin så nöjde jag mig med et här. Justin sov med sin mamma men vi hade ett privat hobbyrum med stora soffor, ett biljardbord, airhockey och bowling. Så vi skulle nog klara oss.

Vi väntade länge på rummen men det kom inga väckor så jag gick bort och kollade i fall Justin och Pattie hade fått sina men det hade de inte. Vi gick ner och kollade i receptionen om de visste vart våra väskor hade tagit vägen, men om de inte hade kommit upp till våra rum så visste vi inte. De skulle kolla runt bland personalen och sedan ringa upp till våra rum om de hittade väskorna. Vi väntade i ca 1 timme men ingen ringde. Vi gick ner igen och nu var vi inte glada och frågade vad som för sig gick.

- We have no idea where your bags can be ma'm?
- But we gave them to a girl out there who told us that he would bring our bags to our rooms.
- What girl? The one that works with that is a guy and he didn't know where the bags were either.
- She was very tall, skinny and had dark brown hair.
- Oh my gosh, I think that is the girl that have been stalking me for a while.
sa Justin och såg väldigt orolig ut :S

Vi sprang ut och en bit bort såg vi en liten brand, vi sprang dit och till min föräran såg jag att det var mina väskor som hon hade satt eld på. Varför?

Jag blev så arg och förtvivlad att jag inte skulle ta vägen, inte ville jag gråta, inte ville jag skratta, jag kunde inte skrika och jag kunde inte låta bli att va tyst, men chocken kom så plötsligt att jag bara stog där med öppen mun och glodde.

Vi vände oss om om såg en bil åka iväg med Justins väskor i bagaget, alla andras väskor låg slängda i ett dike på sidan.

Det var Justins stalker som tagit våra väskor, tagit reda på vilka väskor som va mina och hans bränt mina för att hon var så svartsjuk och tagit med sig Justins.

Vad är det här? Nu stog vi här, utan kläder eller någonting helt hjälplösa.....

Vad skulle vi ta oss till?

Fortsättning kmr...

Postat av: Johanna

Hejhej, har nu läst alla noveller du har skrivit :) Nog de bästa noveller jag läst, riktigt bra :) Längtar redan riktigt mycket till nästa del...

Har faktiskt en egen blogg om JB. Skulle va kul om du läste den, jag lägger in nya inlägg varje dag. Dessa noveller gav mig mycket insperation :) Ska rekomendera din blogg till alla jag känner som gillar Justin :)

2010-09-30 @ 16:38:03
URL: http://justinbiebersweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0