Del 14

Jag vaknade med ett ryck av att höra hårblåsten dra igång i badrummet. Jag hoppade upp och klädde på mig inna Justin kom ut ur badrummet. Jag ville inte ta något för slappt eftersom det säkert skulle va massa papparazzis på Barbados när vi kom dit och även om vi bara skulle ha semester där så skulle det säkert va massa fans där med, men jag vill inte ha något för fint och stelt så jag tog ett par svarta strumpbyxor, vit oversize-skjorta, ett tjockt svart bälte i midjan och svarta gladiatorskor.

Justin kom ut ur badrummet och ställde sig bara och log mot mig när jag hade i balsam i håret för att det inte skulle se så risigt ut, men mina vågor satt fortfarande kvar i håret och det såg bra ut. Jag vände upp huvet och såg att han tittade på mig och jag blev nästan lite generad.

- How long have you stand there?
- A while ;)
- You little basta...

Jsg skuttade fram till honom oc pussade honom innan jag tog med mig mitt smink in i badrummet och sminkade mig, det blev en väldigt enkel sminkning men eyeliner, kajal, beige-glittrig ögonskugga, mascara och ljusrosa läppglans.

När jag kom ut hade vi lite brottom ner till frukosten för alla hade redan gått ner och när vi kom ner såg alla lite tjuriga ut, antingen var det för att vi var ca 20 minuter sena eller så var det för att de har väldigt dåligt morgonhumör. Vi kom ner glada och lite flummiga hand i hand.

Vi åt ganska snabbt och var klara samtidigt som de andra opch nu var de på lite bättre humör, kankse för att de hade fått i sig lite mat xD

VI gick upp och fixade iordning det sista innan vi gick ner till lobbyn och checkade ut, en stor limousin kom och hämtade oss och skjutsade oss till arlanda. Där stog det ett litet privat plan och väntade på oss, jag kom på då att jag var flyrädd och skakade så jag knappt kunde gå upp för trappan till planet. Justin märkte det och frågade oroligt:

- Are you okey Sandra?
- No, I'm really scared of heights and I hate to fly.
- Don't worry, I'll be right with you all the time.

Han tog ett hårt tag om mig och han hjälpte mig upp för trappan och in i planet. Han satte sig i en stol brevid mig och han höll hårt i min hand. När motorerna startade blev jag så rädd att jag nästan börkade gråta, då lutade han sitt huvud mot min axel och sjöng tyst på Baby. Det lugnande mig lite och jag lutade mig mot honom och kramade hårdare om hans hand.

Vi lyfte och när vi väl var uppe i luften kändes det mycket bättre och jag kunde slappna av lite. Jag var fortfarande trött och la mig i Justins knä för att kunna sova lite till och jag lyckades sova  nästan hela vägen fram. När det bara var 1 timme kvar på resan kom maten ut och tillsammans med min efterrätt låg det ett litet paket.

Jag öppnade paketet och tittade på Justin, han log finurligt mot mig och jag undrade vad det kunde va, när jag fick upp pappret låg där en litet ask och en lapp, jag öppnad elappen och där stog det:

"Even when I'm far away and I can't be near you, hold you or kiss you. You will have this and I will always be close to your heart"

Jag öppnade asken och där låg......

Fortsättning kmr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0