Del 13

Från del 12:
(- Justin, I don't think I can come with you.....)

.... I cant't leave my mum all alone here in sweden!

Jag hade inga syskon och min pappa lämnade oss när jag bara var ett halvår. Jag var allt mamma hade och jag kunde inte lämna henne nu, hon skulle inte kunna sova om nätterna utan att veta varenda detalj som hänt under dagen. 

Jag kände ett sting i magen av sorg, jag ville inget hellre än att följa med Justin, och speciellt inte nu när vi var sams igen och allt kändes underbart.

- Don't worry!

Det var det ända han sa innan vi var framme, men han hade inte kört hem mig som jag trodde utan vi hade stannat vid Grand hotell.

Jag tittade frågande på Justin men han tog bara tag i min hand och gick in i lobbyn, och gissa vem som stog där?

- MAMMA!!

Jag rusade fram och kramade henne.

- Visste du om det här? Varför sa du inget?
- Du var så upprörd och jag ville att han skulle säga det själv :)
- visste du att jag skulle ut med honom?
- Jaa :)

Det var förän då jag insåg att mamma hade 2 stoora resväskor med sig.

- Vart ska du?
- Jaa, Sandra, rättare sagt vart ska VI?

Jag vände mig om till Justin och log så stort mot honom att jag trodde jag skulle spricka :DD jag rusade fram till honom och kramde om honom så hårt jag kunde.

- Is it true? Is she going to come with us too?
- I guess not, didn't you chanched your mind?
- Gosh nooooo, not if she is comming with us :D

Jag sprang bort till mamma igen och kramade om henne än en gång.
- Men varför har du med dig väskorna nu? och här?
- Har han inte bertättat att vi ska sova här inatt, vi åker imorn bitti innan 9.
- nej dte har han inte.

- Justin, are we going to sleep here tonight?
- yes if you want to? you can sleep in my room?
- Sure :D but I haven't packed.... I need to pack and change clothes before.
- Yes, Andrew will give you a ride to you apartment so you can pack your belonings and clothes an whatever girls want to pack x) and come back. And if you want to and don't mind I'd love to come with you and see how you live.
- Of course not :D

Jag sa hejdå till mamma för en liten stund och så åkte vi hem till mig, som tur var var det städat hemma så jag behövde inte skämmas för vårt lilla lägenhet. Jag gick ner till förrådet och hämtade upp mina 2 resväskor och började packa. I den stora hjälpes vi åt att packa ner alla mina kläder och det var riktigt roligt att se Justin hålla på och plocka med tjejkläder. Han verkade inte så bekväm med et heller så när jag packade ner sminket och accesoarer så gich han runt i våran lilla 3a och kolla på hur vi bodde.

- Soo what are you going to do with this apartment when your gone? Did she say that? ropade han från vardagsrummet.

- In the matter of fact I don't know.

För jag visste faktist inte vad vi skulle göra, inte kunde vi låta det bara stå här i kanske lite mer än ett år. Tänk om vi bestämmde oss för att stanna i Usa då? Det där var jag tvungen att fråga mamma sen.

Efter ca 1 timme så var jag klar och jag stannade till lite i dörröppningen och sa hejdå till mitt hem, som jag bott i sen jag var 1 och ett halvt år.

Vi konkade ut på väskorna och la dom i bilen, sen åkte vi tillbaka till hotellet och såklart stog det massa beliebers där trots att klockan var 1 på natten. De skrek och ropade både snälla och elaka saker emot oss. Justin bara vinkade och log men det märktes att han var trött och inte orkade med massa skrikande människor, så vi skyndade oss in och gick upp på hans rum, och innan jag gjorde mig iordning och skulle sova gick jag in och frågade mamma vad vi skulle göra med lägenheten.

- Min lotsasbror och hans 2 barn som vanligtvis bor i Mexico kommer att bo där under tiden vi är borta. Du behöver inte va orolig och Milly (våran katt) har jag lämnat till mormor och morfar, de kommer ta väl hand om henne. Gå nu in och sov gumman vi måse upp tidigt imorn.

Jag gick in och gjorde mig iordning, satte på mig min pyjamas och gick och la mig brevid Justin i den stora mjuka hotell sängen:

- I'm really glad you gave me your forgivness, and I'm soo happy you decided to come with me.
- Of course Justin!
- I love you Sandra, goodnight!
- I love you 2 :) Good night!

Han gav mig en godnatt kyss och vi somnade tätt intill  varandra med våra fingrar ihopflätade.
Imorn vänatde en stor dag och vi var tvugna att va ordentligt utvilade.

Fortsättning kmr...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0