Del 11 (kort del)

Nu blev det brått, jag var tvungen att duscha och fixa mig på mindre än 4 timmar, jag hoppade ur soffan och sprang in i duschen och när jag var klar var jag tvunegn att välja nya kläder, trots att jag inte var så jätte upprymd över våran träff, för nu kan vi inte kalla det dejt, så vill ejag se bra ut, det var ju trots allt Justin Bieber.

Det blev en lila klänning med vita klackar till. Jag orkade inte anstränga mig när det gällde håret så jag vågade det bara och hade i volymspray så det blev lite mer volym i mitt annars så platta hår. Jag sminkade mig och tog lite mer smink än vad jag trodde han förväntade sig, hans om gillade tjejer med så naturlig sminkning som möjligt ;)

Jag var klar på exakt 3 timmar och 15 minuter och när jag stog vid dörren och vänatde så kom mamma ut i hallen och såg mig:

- Men Sandra vart ska du någonstans?
- Jag ska ut en stund.
- Men är det inte bättre om du stannar hemma ikväll?
- Nej, hur ska jag kunna komma över min sorg om jag inte får gå ut och ha kul?
- Ja visst gå då, men kom hem senast 12 och ring om du sover över hos någon kompis.

Precis när mamma pratat klart och gått ut i köket ringer min mobil:

- Yo, it's Justin, we can't come to your apartment, so can you walk a block to meet us upp?
- Okey sure.

Eftersom chaufören trodd jag bodde nära där han släppte av mig sist så hade de stannst nära där men en bit närmare åt mitt håll så jag fick gå lite längre än 1 kvarter men jag kunde gå den biten.

När jag kom fram öpnnade mannen med kostymen min dörr igen och jag klev in och satte mig i sätet mittemot honom, även att han kankse inte blev så glad att jag satte mig i samma säe som honom blev han nog glad att jag kom överhuvudtaget.

- I'm very glad you came :)
- No problem, I had nothing to do tonight so I could just as well hang with you.

Vi satt tysta en stund innan vi kom fram till ett stort café som serverades ute på en terass i ett hus som såg ut som ett slott eller någon sorts herrgård men stor trädgård och dammer och grejer.

Vi gick och satte oss vid ett bord och gick och tog lite kakor och olika saker vid buffén och satte oss igen. Det var en ganska spänd stämming men tillslut tog hand atg i mina händer och kollade mig djupt in i ögonen och sa allvarligt:

-..........

Fortsättning kmr...

Postat av: Justin Bieber Fan Blogg ;*

Kjempefin blogg, stå på ;*



Jeg er ei jente som bor i NORGE,



og jeg elsker bloggen din !



Jeg skal slutt å blogg på min blogg



som heter www.Bibses.blogg.no !



Der blogger jeg om Justin Bieber ;*



Kan du kommenter på dette innlegge:



slutta.html#comment" rel="nofollow">http://bibses.blogg.no/1285335593slutta.html#comment



Om hva du syns om at jeg slutta ?



Klem :D

2010-09-25 @ 12:19:58
URL: http://Bibses.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0