Ny novell på väg :)

Nu ska jag åka bort i några dagar och kommer inte kunna lägga in några nya noveller, men novell 2 är snart på väg.

Det skulle vara jättekul om ni läsare kom med lite förslag om vadni tycker den nya novellen ska handla om! Det skulle jag uppskatta jättemycket.

Annars är jag grymt tacksam över att ni läser mina noveller och tycker dom är bra, och så vill jaga bara ta upp att www.justinbieberstories.blogg.se kopierar i stort sett mina noveller så om hon inte skärper sig, sluta läs hennes noveller.

Och fortsätt att rekommendera den här bloggen till era vänner och bekanta, ni får gärna länka mig på era bloggar, jag länkar tillbaka, bara lämna en kommentar :) Tack igen till alla som läser!

Älskar er!

Puss// Emelie!

Postat av: Johanna

Hejhej, jag är jätteledsen att jag kopierade dig :( Jag försökte i alla fall göra om det så mycket jag kunnde. Men jag lovar att jag alldrig ska kopiera dig igen, och jag tycker att du gör jättebra noveller. Men återigen så ville jag bara säga förlåt. Och om du inte kopierar mig så lovar jag att jag inte kommer att kopiera dig :) Tack och kommentera gärna om du har sett denna kommentaren. Gör det på min blogg. jFörlåt... Hejhej

2010-10-07 @ 19:36:38
URL: http://justinbiebersweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0