Del 9

Det kändes som om 1000 knivar stack min i sidan när Pattie la på trasan och det gjorde så ont att jag jag ville vrida mig ur Justins grepp och springa därifrån, men jag visste att jag var tvungen att stå ut med smärtan en stund för att få såret rent.

Jag tog Justins hand och kramade den hårt, hårt när jag kände smärtan igen. Han kramade tillbaka och höll den andra handen om mina axlar. Jag lutade huvudet bakåt och lät den vila mot Justins axel. Jag lugnade mig lite när jag kände Justin så nära mig och hörde hans andining precis vid mitt öra.

När Pattie gjort rent såret såg det rätt fint ut, det var lite svullet runt om såret men det var inte allvarligt. Min chock la sig och Pattie gick ut och lät mig va ensam. Justins stog kvar med samma grepp runt mig:

- Justin, you can let go now!
- No!
- What do you mean "No"?
- I can't let go!
- Why, everything's okey...
- I just wanna stay like this a little longer.

Jag snodde runt och ställde mig med ansiktet mot hans och när vi stog ca 5 cm ifrån varandra log han med hela ansiktet och mitt i allt dte romantiska vifta han till på håret så jag fick det i munnen och jag började spotta och skratta. Han började skratta han med och pussade mig snabbt innan han lämnade rummet lite fnissande och jag låste om honom inna jag klädde av mig och tog en dusch. Det sved lite i såret men inte så jag inte kunde avsluta duschen.

Jag torkade mig och snodde en handuk runt kroppen och en runt håret innan jag gick ut till Justins rum och klädde på mig nya rena kläder.

När jag kom ut ur rummet stog Justins där och log mot mig:

- What is it now?
- You'll see.....

sa han hemlighetsfullt och tog tag i min hand och ledde mig ner för trappan och ut genom dörren. Han lyfte upp mig bar mig till hans bil. Vad höll den galningen på med xD?

Jag satte mig i bilen och han satte sig på andra siden och körde ut från avfarten och körde iväg, vart skulle vi?

Vi körde en stund genom staden och sen prakerade han på en liten oarkering med många olika små affärer pch butiker i.

Han hoppade ut från bilen som sprang runt och öppnade min dörr, papparrazzisarna skrek och ropade på Justins och undarde allihopp vem jag var. Men Justin drog snabbt upp mig på sin rygg och sprang in i en video och DVD butik. Han släppte ner och vände sig mot mig och sa:

- hahaha, sorry bout that, you know how it is!
- yeah, it's okey ;)

Han hoppade upp och ner lite och skrattade och sen tog han tag i min hand och drog in mig i butiken, vi kollade runt bland massa filmer och Justin bad mig välja min favoritfilm. Jag gick runt bland alla hyllor fulla med filmer och kände som om jag var i himlen. Jag älskade ju att kolla på film.

Jag gick runt en bra stund och fastnde vid drama hylllorna, då dök han upp bakom mig och kittlade mig och sa att jag var en slöfock. Han spranh iväg och gömde sig bakom en hylla men jag sprang efter och hittade honom vid tidningsställen. Han ropade högt på hjälp när jag på skoj bråttade ner honom på golvet. Han skrattade hejdlöst och då dök ett argt huvud upp bakom hyllan.

- For gods sake, it sounds like you're killing eatchother. Stopit right away.

Justin och jag reste oss upp och bad om ursäkt och så fort den arga kvinnan försvunnit ur synhåll började vi skratta igen. Han kysste mig snabbt inna han drog vidare mig i butiken.

Vi kom till actionhyllan:

- Do you lika action?

Frågade han och började hoppa runt och skjuta och leka Bruce Willis i Die Hard.
Jag skrattade åt honom och skakde på huvudet. När han såg att jag inte var intresserad gick vi vidare till Skräckfilmerna:

- What about horror?

Han gömde sig bakom hyllan och väste:
"I can se you" och "7 days"
Han hoppade fram och lotades vara någon läskig typ i någon skräckfilm och attackerade mig.
Jag skrattade så jag fick ont i magen men drog vidare honom mot Dramahyllorna. När vi passerade Sci-Fi hyllorna började han hoppa runt och lotsades att han var med i Star Wars eller något och började fäktas med ett fejk lasersvärd.

Jag kunde inte sluta skratta med dorg vidare honom till Drama, och när vi kom fram och han såg att det var drama jag gillade började han utföra en serenad och lotades gråta och fjanta sig.


Jag dunkade till honom i sidan och han skärpe sig, vi gick han di hand och kollade på filmerna en stund. Till slut hittade jag min favorita favorit film av alla filmer i hela världen. TITANIC!

Jag höll upp den mot Justin som en fin trofé och log stolt. Han kolla på mig och log:

- Are you sure?
- Defenetly!!

Han tog den och gick och hyrde den i disken inna han tog mig på ryggen igen och bar mig till bilen. Han trände sig förbi alla papparrazzis som fortfarande tjatade och frågade om mitt namn.

Han satte sig och körde och han slog på radion och sjöng med i låten "Kiss me". Jag kollade på honom och log. Tänk att den där knäppa, konstiga, virriga, flummiga men snygga och snälla killen var min.....

PLötsligt saktade han ner farten och körde uoo vid kanten av vägen.....

- What are you doing?

Fortsättning kmr...

Postat av: Jossan

Shit jag tror jag blivit beroende! Jag hittade den här bloggen sent igår kväll och läste hela första och alla delar i andra novellen! Längtar till nästa del! :D

2010-10-18 @ 16:09:50
URL: http://thesistahsoul.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0