Del 8 (kort del)

Justins fick fart och sprang mot badrummet, han fick tag på en nykel och lyckades få upp dörren till badrummet och när han såg mig blev han stående i dörren gapande, varken ajg eller han visste vad vi skulle göra. det ända vi visste var att det som jag hade på magen och en bra bit bra bit bak på ryggen inte var något man såg varje dag...... det var något av det hemskaste jag sett.

När jag hade tagit av mig tröjan och kollat mig i spegeln så såg jag ett stort sår med torkat blod. När och var hade det här hänt? Visst jag hade haft lite ont i magen och lite på sidan men jag hade trott det var för att pappa hade slagit mig i magen på kvällen. Kankse hade han hållt i en kniv och skrit mig samtidigt, jag var inte säker på om jag ville veta.

Justin kom fram till mig och strök försiktigt fingrarna runt om såret så det inte skulle göra ont. Inte kort efter kom Pattie springande som antagligen hade hört skriket hon med:

- Oh dear, what have happened?
- I... don't ..... know?

Jag drog efter andan och kände paniken sprida sig i kroppen.
Hon sprnag efter alsolsprit som skulle göra rent såret. Justin såg fortfarande skräckslagen ut och visste inte vad han skulle göra.

Pattie kom in i rummet och började badda med en våt trasa, det sved och jag ryggade undan, rakt in i Justins armar. Han la sina armar om mina axlar och viskade i mitt öra:

- Be brave, for me!!

Han pussade mig på min nakna axel och jag tog ett djupt andetag innan Pattie la på trasan igen....

Fortsättning kmr...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0