Del 5 (kort del)

Här kommer en väldigt kort del av vad som händer inne i busken, utav önskemål!
______________________________________________________________________________________________
Han kom springande fram emot mig och kramade om mig, jag blev lite chockad men kramade honom med lite försiktigt.

Han la sakta händerna om mitt ansikte och klappade mig oroligt, men det gjorde så ont att jag var tvungen att rygga undan, när jag kastade mig bakåt lyckades Justin dra undan mitt smink från min kind och nu såg man mitt blåmärke ordentligt.

Han tittade på sin hand och sen på min kind, han gick fram och sin hand på min friska kind:

- Who did this?
- My....... my......

Jag började gråta och idag gjorde det bara ont att gråta, det sved i mitt blåmärke.

- Your dad?
- Yes

Fick jag fram mellan tårarna. Han lyfte upp min haka och tittade mig djupt i ögonen:

- We'll find a way to stop him from doing this to you! You can stay at my place during the time we figure out something.

Han tog ett steg närmare och kysste mig mjukt på läpparna, av någon anledning kände jag inte längre smärtan i kinden. Jag tryckte mig nära honom och det var skönt att känna kärlek och värme ifrån någon igen. Han la armarna runt mig och kysste mig en aning hårdare. Jag ryckte till av smärta och han slutade dirket. Han kollade mig kärleksfullt i ögonen och sa:

- My angel, we figure something out, don't worry!

Jag kände mig rädd men ändå lugn, vi skulle fixa det här, vi skulle fixa det här!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0