Del 19

Och precis som repitionerna skulle börja så kommer det in en man springande och ser livrädd ut:

- EVERYBODY GET OUT OF HERE!!! SOMEONE HAVE PLANT A BOMB OUT AMONG THE AUDIENCE SEATS!!

Alla kastade sig ner från scenen utan att tänka sig för eller vara försiktiga om sakerna, de han inte än prata igenom morgondagens framträdande, jag var rädd att Justin skulle bli ledsen över att behöva ställa in.

Men nu var det andra bullar om gällde, vi sprang allihopp så fort vi kunde och även om det brände i händerna när jag hopppade med kryckorna så hoppade jag så fort jag kunde, jag hamnade trots all min ansträgning långt bak från alla andra och jag såg att Justin stannade upp och kollade dig oomkring och när han inte såg mig, såg jag att paniken spreds sig i hans kropp för hela and ansikte vändes om och åsg både rädd och orolig ut. han vände sig om och upptäckte att jag hoppade långt efter honom och han sprng bort till mig och bar upp mig på hans rygg.

Han sprang så snabbt han kunde med mig och kryckorna på ryggen och till slut kom han fram till alla andar och bilen som hade kommit i racerfart när vi sa att det fans en bomb i lokalen.

Vi satte oss i bilen och körde bort ifrån arenan så fort vi kunde.

Alla satt tysta i bilen och det verkade som om ingen äns vågade andas, för i så fall skulle bilden sprängas med med vi klara oss till hotellet och eftersom klockan var 20.00 på kvällen nu så gick vi alla upp mot rummen. Det var ingen som sa något till någon utan alla gick bara in på sina rum fortfarande lite omskakade av det som just hänt, och Justin och jag fick inget såntdär romantiskt hejdå i korridoren den här gången. Men samtidigt som jag la mig på sängen fick jag ett sms:

"Meet me in the reception in 10 minutes!
Got a surprise for ya!
Love, Justin!"

Jag undarde vad han hade hittat på nu men jag började gå mot receptionen eftersom jag trodde att det skulle ta ungefär 10 minuter ner x)

När jag kom fram 8 minuter senare så såg jag Justin sitta i en fotölj ensam och när han såg mig kom han fram och mötte mig, kramade om mig och pussade mig på munnen.

- Come with me, I wanna show you something

Vi började gå mot stranden och när han såg hur jag kämpade för att ta mig fram, med mitt linade ben och med ett par jobbiga kryckor, så bad han mig hoppa upp på hans rygg och den här gången behövde vi inte känna panik elller stress när han bar mig. Jag borrade in mitt ansikte i hans nacke och kände lkten av honom och bara andades in hans lukt. Han gick lugnt och stilla mot stranden och när vi kom fram såg jag en vit filt med jordgubbar, choklad och alkoholfri cider.

Han satte ner vid på filten och sate sig brevid mig,
      Vi satt precis vid vattenbrynet och kunde stoppa ner fötterna i vattnet om vi ville. Men nu var det vi som gällde och det här var hur romantiskt som helst.

Justin öppnade flaskan med cider och hällde upp det i 2 glas som stg på sidan, han gav det till mig och sa:

- Told you I would make it up to you ;)

Jag log mot honom och så drack jag en klunk. Justin doppade en jordgubbe i chokladen och riktade den mot min mun. Jag gapade och det kändes både romantiskt och lite löjligt på samma gång så jag kunde inte hålla mig frpn skratt, jag började fnissa lite och då triggade jag upp den flummga Justin igen. Han doppade sitt finger i chokladen och drog av det på min näsa, om jag hade gjorde likadant och då resta sig Justin upp och sprang iväg, jag for upp fort, sket i kryckorna och hoppade mot honom på ett ben.

- C'mon, you can do better than that.... ropade han mot mig och tittade på mig med en tesam blick
- Just wait you lillte bastard and I will come and get you!

Jag hoppade vidare och när jag mådde fram till honom knuffade jag till honom lite retsamt så han tappade balansen och backade ut i vattnet. Han blev blöt upp till knäna men han lyckades att få tillbaka balansen utan att ramla i hela han. Han sprang emot mig och jag hoppade så fort jag kunde därifrån men han var flr snabb och han nådde fram till mig, katsade upp mig på sin ena axel och böjade springa.

Först trodde jag att han skulle springa mot vattnet så jag skrek och skrattade men sen la han ner mig på filten igen och jag la mig raklång på filten och Justin hade inte fått nog, hanbörjade kittla mig jättemycket och jag skrattade och vred och vände på mig och tillslut fick ajg så ont i beneet att jag skre på grund av det istället. När Justin märkte det slutade han.

Vi låg tysta en stund sne kom Justin närmare och la sig me dhalva sin kropp på min, så nära att jag nästan kunde känna han hjärtslag. Han stoppade halvt in en jordgubbe i munnen och kom närmare så jag fick dela på denmed honom. Han var abra för rolig.

han la sitt huvud på min axel och vi tuggade under tystnad, sen sa han:

- I'm so happy that I met you and I'm so happy I get this vhance to tell you that you are light in my life, I see now that when you weren't around there was something missing and now I know what. Love, I haven't been in love before, I have been together with girls but I had never been in love. Now I understand the true mening of love and you are the mening of love for me. Without you I would stop breathing and no one could never take me away from your side. I'm your now and forever. For me love is spelled SANDRA!

Han kollade mig djupt in i ögonen när han sa det och jag blev så rörd att jag blev tårögd. hur skulle jag någonsin kunna komma på ett tal eller någon att säga till honom efter det här. Det ända sättet jag kunde visa det var att kyssa honom.

Jag smekte hans lena kinder, drog mina fingara genom hans hår och la sakta handen runt hans nacke och kysste honom, jag kysste honom med en sån kärlek och försökte verkligen få honom att känna den kärlek som jag kände för honom.

Han besvarade min kyss och där låg vi, mitt på en strand, vit sand överallt runtomkring oss, solen skulle snart gå ner och det skulle snart bli mörkt, med armarna om varandra och kysstes. Vi låg länge och kysstes och det kändes som om tiden stannade.

När vi tittade upp igen var det mörkt och vi bestämmde oss för att gå uppåt, men innan vi tog alla saker och gick drog han sina fingrar genom mitt hår och pussade mig på pannan och log mot mig.

Vi tog sakerna och gick och på vägen upp tänkte jag att det hät skulle va en kväll som jag skulle komma ihåg i hela mitt liv.

Jag kommer ihåg den än idag, och det var 3 år sedan det hände. Idag bor jag i Atlanta med min mamma och hennes nya kille bara ett stankast från Justin och Pattie. Justin och jag är fortfarande ihop och vi är lyckligare än någonsin, vi har till och med blivit framröstade som kändisvärldens sötaste par, 2 gånger ;)

Angående bomben så var det bara ett falkst alarm och Justin kunde genomföra sin konsert och den vart såklart en succé.

Vi jobbar nu på en duett som ska släppas senare i år och den är grym.

jag är så otroligt tacksam över de ären som har varit, men det är en person som jag vill tacka mest av allt:

Justin, thank you for everything, everything you have givven to me and everything that we have brought trough this years. I love you now, here and forever!

SLUT!!

(Kommentera gärna vad ni tyckte om den här novellen)

Postat av: Rebecka,

Shit, du är underbart bra på att skriva!

skit bra. :D

2010-10-06 @ 13:27:40
URL: http://isavedthejoker.blogg.se/
Postat av: lena

grymt bra är ni!

2010-11-19 @ 14:00:45
Postat av: Tiffany

Oh My Bieber!!! Gryyyyyyymt sjukt bra!! vänta?? vad hände med hon som brände Sandras grejor? ????

2011-05-02 @ 21:07:14
Postat av: Emmy

jätte bra!! älskade den! den slutade väldigt bra också! =D

2011-05-30 @ 20:36:04
Postat av: tja

bäst asså du skriver skit bra :D jag älskar den

2011-11-03 @ 09:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0