Del 18

Tjejerna började slita och dra ännu mer och även fast Justin knappt fick fram någon luft så försökte han böja sig ner till mig och hjälpa mig. När tjejerna sedan tog tag om honom och började dra honom bortåt så fick han nog, även fast han inte ville göra något stort av saken och hamna i massa skvaller tidningar om att inte ta bra handom fansen så skrek han i riktigt ordentligt:

- LET GO OFF ME!!!!! Don't you see your hurting me and people around me!

De slutade dra i honom men vägrade släppa honom, då kom det 2 polisbilar körande i full fart och tvärstannade precis brevid folkmassan som nu började bli större runt mig som fortfarande låg på marken avsvimmad, och nu kom även en ambulans som tog upp mig och la upp mig på en filt och såg till att det inte var något allvarligt med mig.

Borta vid Justin hade polisen tagit han om de två tjejerna och de satt nu i en polisbil och blev "förhörda".

Justin sprang fram till mig och tog tag om mina händer och även fast jag inte var vaken så började han prata med mig:

- Sandra I'm here, everything's all right, please darling wake up, you are okey too, you must be I can't focus otherwise. You are the light in my life now, I love you!

Han skakade om mina händer och pussade mig kinden.

När jag öppnade ögonen igen låg jag på en bår i en ambulans och utanför stog det massa folk, både poliser, papparazzis, amblansfolk och beliebers. Jag satte mig upp men personalen som höll koll på mig i ambulansen drog ner mig i sängen igen och lät mig inte sitta upp, men jag ville inte ligga ner och när jag lyckades sätta mig upp högg det till i mitt ben och när jag kollade på mitt ben så såg jag att de hade lindat in det.

- What happened?

Då kom jag på allt som hände innan jag svimmade och om det här hände med mig ville jag inte veta vad de gjorde med Justin.

Jag var tvungen att se hur han mådde man precis som jag skulle ställa ner fötterna på golvet i ambulansen och gå ut så kom han in i ambulansen.

- Oh you're awake, I was worried it had happened something serious with you!

Han såg orolig ut men kom fram och satte sig brevid mig i sängen.

- I'm so sorry for this Sandra, let's go back to the hotell, we can go shopping some other day.
- But I donät want to, you will be busy now for maybe 2 months and I can't wait until then, this is our vaccation, we decide, they can just give me som crutches and ....... wait what did really hit my leg?
- Euhm... Sandra let's just go back before someone get seriously hurted.
- No I wanna know, tell me...
- Sandra........
han tittade allvarligt på mig och sa allvarligt
- Someone tried to.... shoot you, but there was so many pepole in the way so it bent down and tried to shoot your leg, but it missed and you just have a scratch on your knee.

Jag blev helt chockad, någon försökte skjuta mig :O jag blev så rädd att jag började skaka, justin tog tag i mig

- Sandra, I'm really sorry for this, maybe it's best for us to.....
- NO I'M NOT LEAVING YOU!!!!! YOU ARE THE BEST THING THAT EVER HAPPENED TO ME, AND I'M NOT LETTING SOME SCRATCH ON MY KNEE STOP ME FOR BEEING YOUR GIRLFRIEND !!!!
- But think if it happens again, and next time it can be serious!
jag såg att Justin tvingae tillbaka sina tårar
- Justin, I'll take tat chance, I love you!

Vi kramade om varandra och så började vi båda snyfta.

- No let's get going, we have some shopping to do, sa jag och vi båda började skratta mitt i tårarna
- Sandra..... hahahahahahahaha, I love you!

Vi kysstes en lång stund innan jag fick ett par kryckor och vi gick ut till mamma, Pattie och Kenny som stog utanför.

- We have fixed so the cops can give us ride rest of the way to the mall we're going.

Vi satte oss i en polisbil och de skjutsade oss den sista biten fram, när vi var framme och inne i butiken som vi skulle få gratiskläder i så glömde jag helt bort smärtan i benet och började riva bland alla kläder.

Vi spenderade ytterligare 2 timmar med gratisshopping och jag fick med mig, 2 tights, 2 tjocka tröjor, 1 par mjukisbyxor och 5 par skor i olika sorter.

Justin fick med sig 3 par tjocka tröjor, 4 par t-shirtar och 3 par skor till x)

Eftersom vi tagit så lång tid på oss med shoppingen och all drama som hände innan så var vi tvungna att åka direkt till Justins repetitioner på en stor arena. När kom fram stog det massa fans och skrek när vi kom men vi gick bara förbi dom och gick rakt in i arenan.

Just som repetitionerna skulle börja....

Fortsättning kmr...

Postat av: Anonym

lovelove! meeer ;)

om du har lust så gå in och läs och kommentera våran bieberblogg; www.biebernovell.blogg.se :)

BIEBERLÖÖÖVE!<3

2010-11-25 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0