Del 16

Allting kändes hopplöst nu och vi gick in till hotellet igen och sa till att det brann en bit bort, jag kunde fortfarande inte få fram ett ord utan va fortfarande i chocktillstånd.

- Oh my, I'm terribly sorry, sa mammen i receptionen
- I'll talk to my boss and I will talk to you later to se what we can do about this.

Eftersom det inte fanns så mycket att göra så gick vi och kollade in hotellområdet, det var stort och de hade barer, bastuar, olika stugor med massage, yoga och liknande och såklart en massa pooler. Jag tänkte sist Justin och jag var nära en pool och jag slappnade av lite och log av att tänka på den dagen. Justin såg att jag äntligen log och sa:

- Everything will be okey, I promise!

Han la sin arm om mina axlar och pussade mig på huvet. Jag vände på huvet och jag pussade honom på munnen. Vi gick runt en stund till och kollade på allt och gick sedan upp till rummen där vi möttes av 2 glada mammor men varsina kuvert.

- You can neber believe what just happened? kvittarde Pattie
- WHAT?? Justin och jag utbrast i en blandad panikglädje
- The hotellboss just came up and gave us these envelopes! mamma viftade med kuvertet hon höll i handen
- He gave you this envelopes with 1000 dollar (ca 7000 kr) each. mamma var så glad att jag trodde hon skulle hoppa upp i taket.
- Whaaaaaaaat?? Are you guys serious??
- Yes ofcourse!

Jag blev så glad att jag studsade runt på golvet, höll Justin i händerna och tänkte mig inte för utan sjöng "Jag är så lycklig, jag är så lycklig" på svenska och Justin och Pattie bara kollade på mig som om jag var knäpp.

- Sooo, we decided we'll go shopping tomorrow before the rehearsals on the evening for the continuing of the tour.

Tänk att jag skulle få gå och shoppa med Justin, Pattie och mamma imorn, bland massa olika exklusiva affärer och butiker.

Vi gick ner och åt vid middagsbuffén och eftersom vi var väldigt trötta efter resan så bestämmde vi oss för att gå och lägga oss.

Jag var tvungen och säga god natt till Justin och vi ställde oss i korridoren medans våra mammor gick in i rummen, han smekte mina kinder och kollade mig kärleksfullt i ögonen, sen drog han sina händer genom mitt hår och kysste mig mjukt på mina läppar. Han lyfte sakta bort ansiktet och sina läppar från mina och log mjukt mot mig. Jag log tillbaka och han kramade om mig och jag gnuggade in mitt ansikte i hans tröja. Vi stog där en stund utan att prata och bara njöt sen kom det ett par tjejer gående och när de såg att det var Justin Bieber som stog bara några meter ifrån dem började nästan skrika.

- JUSTIN.......JUSTIN......JUSTIN!!! IT'S JUSTIN BIBER!!
- Oh My God, please can we have your autograf and maybe a pic?! PLEASE!!

De gick fram och började dra i hans tröja så jag var tvungen att backa undan.

Justin ställde snällt upp att skkriva autografer och de bad mig ta en bild på dom ihop alla 3 och en bild var med honom ensam. Sen började de prata om hur mycket de älskade honom och att de skulle se honom om 2 dagar på konserten. Jag tyckte att jag bara var ivägen och jag sa godnatt till allihopp och gick in i mitt rum och stog och lyssnade ett tag på vad de pratade om. Stackars Justin.

Jag gick in och borstade tänderna och kollade ut om de fortfarande pratade och såklart så gjorde de det men Justin såg nu väldigt obekväm ut och försökte komma med en ursäkt att behöva gå in men jag kät honom stå där, han var så söt xD jag gick och la mig och efter ca 15 minuter så tystade det ute i korridoren och Justins dörr small igen.

Dt tog inte lång tid innan det plingade till i min mobil:

" Sorry bout that, I'll give you back that time tmw :) 
Have a nice sleep and have some sweet dreams!
You'll be in mine!
I love you!
Love, Justin! "

Jag log och somnade. Morgondagen skulle bli händelserik.

Fortsättning kmr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0