Del 12

Vi gick in i den stora byggnaden så var det varm och det luktade fräsht. Jag såg doftljus på bänkar och hyllor. Han hade tagit mig till ett spa.

Vi gick fram till receptionen och det ända han behövde göra var att säga sitt namn, så gick hon runt disken och vi fick följa med henne till omklädningsrummen. Där fick vi ta av oss våra kläder och ta på oss badkläder (Justin hade på något sätt lyckats få med sig min bikini med :O) och fick en stor vit badrocck att ha på oss.

Justin gick till herrarnas och jag till kvinnornas avdelning och sen möttes vi på mitten och gick in i ett rum som var ganska mörkt men mysigt men ljus och dov musik som kom ur högtalarna.

Vi fick hänga av oss badrockarna på några krokar os sätta oss i en jaccuzi. Det var inte förän jag tog av mig badrocken jag kom på mitt ärr på sidan av magen och ryggen. Jag blev helt plötsligt orolig och nervös, jag drog på mig rocken igen igen och kollade ner i det kalla stengolvet.

Precis när Justin skulle gå ner i jaccuzin vände han sig om mot mig och hans nöjda otroligt gulliga leende blev en bekymmrad blick som undrade vad som stog på. Utan att jga behövde säga något såg han varför ag inte ville visa mig med bara bikini när jag satt och höll föe ena handen för min sida.

Han gick fram mot mig och tog tag i mina händer. Han reste mig uppp och kollade rakt in i mina ögon men ett liten snett leende. Han la mina händer runt hans nacke och axlar och vi börja dansa sakta sakta till musiken som kom ur högtalarna. Han la sina händer om min midja och drog bort bandet som höll om badrocken. Vi fortsatte och dansa och vi dansade närmare och närmare varandra och när vi var precis tätt inpå varandra började vi kyssas.

De bytte låt och nu kom det "never let you go" från högtalarna, vi fortsatte att kyssass och Justin la sina händer på mina axlar och tog tag i min badrock. Han drog sakta ner min badrock från axlarna och ner så min aarmar kom fram. Jag drog upp armarna och tog tag om Justins nacke igen. Justin kastde iväg orcken en bit och vi backade upp för stegen och ner i poolen kyssandes. När vi satte oss i badet kom jag plötsligt på att han fått av mig badrocken utan att jag tänkte på det.

Jag la mitt huvud på hans axel och log rakr fram, han pussade mig på huvudet och sjöng tyst med i sin egen låt:
"It's like an angel came by, and took me to heaven....."

Han viskade lågt i mitt öra:

- You are my angel, and when I stare in your eyes, I just couldn't feel better ;)

Han pussade mig en gång på munnen och plötsligt kom det in 2 tjejer i rosa tröjor och frågade oss om vi var klara?

Även fast vi precis börjat så sa vi "ja", de visade oss vägen till ett nytt rum där vi skulle få massage, vi tog våra badrockar men vi tog inte på oss dom. Justin gick tätt intill mig på den sidan jag hade ärret så jag skulle slippa känna mig så nervös och ila till mods.

Vin kom in i ett nytt rum fullt med rökelser och doftljus med ljusrosa tyger hängade från teket och som svepte sig ner längst väggarna.

Vi la oss i varsin massage stol och jag kände att jag var tvungen att säga något om ärret innan hon började undra:

- You have probably heard of my father?
- Yeah, I'm so sorry for you!
- Don't be, but please dont tell enyone... :s

Jag vände mig om och visade mitt långa röda ärr och jag såg att hon ansträngde sig för att inte göra några miner som antingen betydde "aj aj aj stackars flicka" eller "det där måste jag säga till någon" men jag litade på henne, hon såg snäll ut.

De började massera oss och jag låg bara och njöt, det var första gången jag varit på något spa och blivit masserad av ett proffs, förut hade bara mamma masserat mig när jag var mindre. Jag förstog inte vad som tog åt mig, kanske gjorde allt det här mig känslomessig, av massagen och all annars vet jag inte vad det var, för när jag tänkte på mamma började jag gråta. Jag slutade att gråta över hennes död för längesen, vad var det för fel?

Tjejen slutade massera mig och Justin for upp och slog sina armar om mig.
Varför var jag tvungen att gråta nu, tjejerna trodde säkert jag grät för det pappa hade gjort mot mig.

Just då störtar det in en äldre kvinna med ett ansiktsutryck så man skulle kunna tro att hon var på rymmen från en mördare:

- You better run, or hide or whatever, I just heard on the radio that your father escaped from prison!!

Hon slåsade fram orden, ohnej vad ksulle vi göra nu?

Fortsättning kmr...

Postat av: -

lite overkligt, men annars skitbra!!! <3

2011-07-01 @ 13:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0