Del 10

PLötsligt saktade han ner farten och körde upp vid kanten av vägen.....

- What are you doing?
- I just couldn't wait any longer....

Han slet av sig bältet och böjde sig fram mot mig och kysste mig. Han höll sin han i min nacke och tryckte mig hårt mot honom. Jag kysste tillbaka och det kändes härligt att han vill eha mig så nära, och att han till och med var tvungen att stanna bilen för att kyssa mig.

Utanför gick papparassiarna galna och det skreks och fotades galet. Alla ville ha den bästa bilden på Justins nya tjej. Men allt kändes så långt bort, jag kunde höra att de levde rövare utanför men de var för långt bort för att bry sig. Nu var jag i en egen underbar värld tillsammans med Justin.

Han lutade sig tillbaka i sitt säte och log det sötaste och mest bedårande leende jag någonsin sett. Nu kände jag verkligen fjärilnarna i magen och kände nu att jag var kär på riktigt. Jag lutade mig fram och kysste honom igen, jag var ju bara tvungen. Det här var antagligen papparazzisarnas drömdag. Än en gång kramade han hårt om mig och vi kysstes en stund till innan vi satte oss till rätta och körde iväg igen. Eller ja efter några minuters tutande och skrikande åt pappzen att flytta på sig.

På vägen hem tog han min hand och höll den hela vägen.

När vi kom fram och han hade kört upp för avfarten fick han fort fart, han tog filmen och sprang runt och öppnade min dörr, han öppnade dörren och visade mig ut mot gården. Jag stack ut mina bara fötter och då kom han på att jag inte hade några skor på mig. Han lyfte upp mig som om jag var hans nygifta fru. Han gick in med mig och satte mig ner på golvet. Jag kände mig så fånig där jag satt när Justin bad mig sitta kvar och han sprang iväg.

Jag satt kvar en stund och hörde honom prassla med olika saker i köket, han spang ut och in från köket och vardagsrummet men kom till slut ut till mig. Han tog tag i mina händer och hjälpe mig upp. Jag reste mig upp och och han la en hand på mina ögon och ledde mig någonstans.

Han la sitt huvud mot min axel och viskade små gulliga ord till mig och "mind the step".

Han stannade plötsligt och när jag öppnade ögonen såg jag ett rum fullt av ljus, kuddar, snacks, godis och varsin låda med kinamat. På tv:n var dvd:n laddad och menyn till Titanic.

Vi statte oss i soffan och började äta maten innan vi började kolla på filmen. Jag fick wokade nudlar med räkor och grönsaker och Justins åt ris, kyckling och currysås. (Hur kunda han veta att jag älskade Kina-mat?)

Vi satt länge och pratade och skrattade åt olika saker, och nu kändes det som om vi verkligen började lära känna varandra. Justins drog några dåliga skämt om svenskar och jag buffade till honom så han spillde sås över hela tröjan. Jag började asgarva och Justin buffade tillbax. Han reste sig upp och tog av sig tröjan, sen satte han sig igen med bar överkropp. Jag var bara tvungen att lägga min hand på hans varma rygg och jag klappade honom lite försiktigt. Han vände sig mot mig och gav mig en kyckling med sina kinapinnar. Jag tog emot den och pussade honom på munnen.

Precis då kom Pattie in och frågade om vi ätit klart och när hon såg att Justin satt i bar överkropp sa hon med bestämmd röst:

- Justin, put your shirt on!
- I can't....

sa han och höll upp den så hon såg den stora gula fläcken. POattie tpg med sin den och maten och kom snart tillbaka med en ny ren t-shirt.

Han tog emot den och tog på sig den, sen tog han upp några filtar och la dom över mig, jag hoppade närmare och satte mig precis brevid honom. Han satte på filmen och drog upp filten på honom med. Jag la upp mina ben i hans knä och lutade mitt huvud mot hans axel och kollade på filmen.  Han la in arm om mina axlar och där satt vi, tätt ihop och kollade på den finaste, sorgligaste och bästa kärleksfilm som fanns.

Jag var rädd att Justin skulle tycka det var dåligt men under alla romantiska scener började han smeka mina vänstra axel och pussade mig på huvudet. Under vissa scener höll vi om varandra och kysstes. När slutet närmade sig kunde jag som vanligt inte hålla mig från gråten och böjde mig ner och tjöt som ett litet barn.

Till min förvåning satt Justins också och snyfatde men försökte nog hålla gråten undan och verka lite cool, men när Jack dog satt vi båda med armarna om varandra och grät högljutt.

När filmen var slut kunde vi inte sluta gråta utan va la oss ner i soffan och kysstes, det var en blöt kyss, eftersom båda våra kinder var genomblöta av tårar. Efter en stund hörde jag Justin andas tugnt och sekunden efter somnade jag...

 Fortsättning kmr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0