Tack!!!

Jag måste bara slänga in ett inlägg till alla er underbara läsare :D

Ni är så underbart snälla och underbara som läser och kommenterar, jag har skällt lite på er förut att jag vill att ni kommenterar mer :) och det är så himla kul nu när vi gör det :D

Det finns en tjej som kommenterar ganska mycket (Tack så jätte mkt), jag tycker ni andra ska lära av henne med och börja kommenterar mer.

Det är dels era kommentarer, som gör att jag får vtea hur mycket ni gillar novellen, som gör att jag vill fortsätta skriva!!

Och var inte rädda för att skriva ut era namn, jag har inga problem med att du skriver som anonym, men det skulle vara kul att veta vad ni heter :)

Tack så otroligt mycket igen! Ni är underbara!

Kraaaaaam!

Postat av: Emma

Jag ville bara säga att jag hittade bloggen i går kväll och låg och läste hela den första och allt du gjort på den nya och den är AS BRA MEEER TACK !! :D

2010-11-16 @ 13:11:04
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: nsadriu

hihi , jag hittade den här bloggen idag :) och är så glad över det , mer mer mer :D:D:D

2010-11-16 @ 16:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0