Svar...

5 Frågor hörni, ni får skämmas ;P
Hör kommer svaren iallafall:

Kommer det komma mer noveller?? :o :P / Emelie
Svar: Jaa såklart kommer det komma mer noveller, ajg kommer skriva och lägga ut noveller tills jag tröttnar och så länge som ni uppskattar det och kommenterar ;)
Ha det bra!!

Hur gammal är du som äger bloggen då? :P / E M E L I E
Svar: Jag är 14 år, föddes 15e Juni 1996 i Motala.
Nu bor jag i Åtvidaberg (lite extra info ;)) 
Ha det bra!!

Kan du säga alla justin bieber noveller du läser? / Emma
Svar: Ärligt talat så läser jag inte så många biebernoveller, jag kommer på de mesta ideérna från mitt liv och det som jag har kommit i kontakt med i livet. Jag brukar kolla lite olika bloggar ibland, men ajg följer ingen tyvär, den ända som jag läser är nog mest min kompis Amelias bieberblogg.
Ha det bra!! 

Fin header, hur många besökare har du? :) / Ida
Svar: Tack så jättemycket, men dte är faktist inte jag som har gjort den, eller designen utan min kompis Amelia. Men kul att du tycker den är fin.
Jag har lite olika med besökare, det är olika från dag till dag, det är mellan 28-260. Men oftast har jag något på 100. Men det skulle vara jättekul om ni kunde fortsätta sprida den vidare om ni gillar den. :D
Ha det bra!!

Är du kär just nu? / Erica
Svar: Nej just nu är jag inte kär, tyvär.
Fast jag är nog lite kär i mina läsare ;P älskar er!!
Ha det bra!!


PS. Nu är det bara några dagar kvar tills novelltävlingen avslutas. Se till att du får med ett bidrag om du vill vara huvudrollen i nästa novell.

Tackl igen för att ni är så underbara!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0