Del 22 (sista delen)

(Jag varnar väldigt känsliga läsare, det kan förekomma mycket våld i den här novellen. Jag stryker under det som kan anses brutalt)


- Engla, I'm very dissapointed at you, you do understand that I have to give you a punishment for what you did, right?


Jag satt bara still och kollade på min skor, de var väldigt smutsiga, och jag upptäckte att jga inte hade brytt mig om hur jag såg ut när jag hade varit med Justin, han hade fått mig att känna mig vacker, jag hade inte tänkt på migg utseende alls.

Jag bet ihop och spände käkarna för att inte börja gråta. Och förberrede mig på det värsta.

Han fyrade av en rak höger mot mig som träffade mig rakt på näsan och jag kände att det knäcktes till och jag slungade bakåt och slog huvudet i stödet bakom mig, jag ville inte gråta, inte skrika men jag kände en bultande smärta i näsan. Jag förde upp ena handen mot näsan men insåg att jag redan hade blod på handen efter att pappa hade brutit näsan på mig. Det hade börjat blöda direkt.

Jag kastade mig mot bildörren och öppnade den, kravla mig ner på marken, reste mig upp och bröjade springa mot huset. Men dörren var såklart låst. Pappa kom bakom mig och låste upp dörren men höll i handtaget, sen tog han tag i mig med den andra handen och (bokstavligen) kastade in mig i huset så jag landade på axeln i det hårda sten golvet i hallen.

Jag började andas snabbare på grund av smärtan som jag nu kände i både näsan och i axeln, antagligen ahde dne gått ur led.

Jag började kravla baklänges mot trappen men pappa var för snabb och hann ikapp mig och lyfte upp mig i min krage. Han höll upp mig på väggen och klappade till mig 3 gånger hårt med höger hand över käken och när han släppte mig föll jag mot golvet.

Nu började jag gråta, jag hade så ont att jag knappt kunde röra mig, men han hade inte fått nog, han sparkade mig hårt 2 gånger över benen och mitt ena knä knäcktes och vid varje spark skrek jag högt.

Men det gjorde det inte bättre, han ställde sig på min hand och skrek i så spottet yrde:

- DON'T YOU SCREAM AT ME!!!

Sen gick han bort från min hand och in i köket.

Jag drog mig upp för trappan med min "friska" han och mitt "friska" ben. Och jag lyckades ta mig upp till mitt rum. Jag drog mig in till badrummet och när jag kom in och kollade efter mig såg jag blodspår efter mig, jag tänkte att det var näsa, men när jag lyckades dra mig upp och se mig i spegeln blev jag förskräckt över synen.

Näsan hade spruckit och det ran blod ner ocer min mun och ner på mina kläder, svullnades hade spridit sig upp till mitt ena öga och jag fick sämre syn på det ögat. Jag visste inte riktigt vad som hade hänt med min kropp, men mina ena axel bara händgde och jag kunde inte röra den, och mitt knä gick inte att böja.

Jag hoppade ut i mitt rum på ett ben och jag kollade ut mot Justins hus. Där satt antagligen Pattie och väntade på oss båda.

Då kom jag på det, jag kunde bli av med det här, jag hade ingen lycka kvar på jorden, allt jga någonsin älskat fanns nu i himelriket. Till och med min pappa, han levde inte längre, någon måste ha tagit över hans kropp och gjort honom till dne han är.

Jag linkade bort till ett stort fönster som låg mot baksidan, utanför det hade ag som en liten liten balkong som man egentligen inte fick plats på. Jag tog en penna och försökte skriva en liten hälsning till pappa, men det var svårt med vänsterhanden.

"I've always loved you!"

skrev jag bara, sen tog jag ett fota på Justin och kravlade mig igenom fönstret och ut på balkongen.

Jag kände att det började regna och jag lät regndropparna smeka min ömma hud och jag kände frid, och lugn. jag satte mig på räcket och tog ett djupt andetag och kände vinden i håret, sen föll jag bara ner, ner coh så var jag borta!

Några timmar senare:

- Excuse me? Kenny right?
- yeah, how is he?
- He's condition is stable he is recovery wery good. His heart is beating all by is self and he has a very good modd. You can see him now if you want.

Kenny gick in till Justin och möttes av ett glatt leende:

- Where is Engla?
- She left!

Justin tittade oförstående på honom:

- She left?
- yeah, I don't know......

Då ringde Kennys mobil och han var tvungen att gå ut ur rummet och prata, när han kom in igen såg han ledsen och förfärad ut.

- Kenny, I wanna go home :( can I go home?
- Justin there's something you should know.....
- not now, go ask if I can go home first!

Kenny skulle precis börja prata men Justin höll för öronen och vägrade lyssna och Kenny förstod att det inte var någon idé att säga något nu, så han gick ut och pratade med en doktor. Det tog en stund men efter ca 10 minuter kom han in med en läkare igen:

- please let me go home, I wanna see my girlfriend....

Kenny harlkade sig men det var ineg som märkte det!

- Justin,  we want ot keep you here a littel longer, just so we know everything's allright with you!
- Please, I beg you, I can take a private doctor with me that can control me every hour?
- Are you really sure about that?
- 100 %
- Okey...

Doktorn gav sig till slut och han skrev ut Justin. Han satte sig i bilen men Kenny och en doktor. De körde hela vägen under tystnad och när de körde upp på garageuppfarten sa Kenny:

- Justin, before you go out you should know something...
- What?
- Englas father turned himself in to the police for a couple of hours ago.
- okey, good :D
- You know why, and why Engal left the hospital?
- You don't say, he found her?
- Yes, and right after he had turned himself in they found her in theeir bakcyard...... dead!
- NO NO NO NO, it's not true!!
- I'm sorry Justin!!

Justin kastade sig ut ur bilen och sprang in på min tomt och hittade massa poliser och hade spärrat av min trädgård.

Han kom tillbaka med tårarna rinnande ner för kinderna och pattie kom ut och mötte honom.

- I'm so sorry Justin, you didn't do anything wrong!
- yeah I did, I told her I'd never was gonna leave her, I did and he found her, and now everything is to late...


Justin och Pattie flyttade några kvarter bort. Och de startade en fond till alla barn som blir misshanlade.

Min pappa fick livstidsfängelse och när läkarna undersökte min kropp så  hade jag:

- Krossad knäskål
- 3 brutna fingrar på höger hand
- en bruten näsa, med sprucken hud
- en käkfraktur

THE END!!!


Postat av: Johanna

så sorgligt :( Jag började nästan gråta själv :(

2010-11-22 @ 19:38:04
URL: http://justinbieberstories.blogg.se/
Postat av: Sandra

varför var hon tvungen att dö?? :(

2010-11-22 @ 19:58:28
Postat av: Emma

jag sitter med tårar i ögon fyfan asså ...<3

2010-11-22 @ 19:58:49
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Ellinor

nej herregud vilket sorgligt slut asså! jag är jättekänslig för berättelser med ''no happy ending'', men denna var bara för bra för att sluta läsa.

fyfan, sitter här och bölar för mig själv...

snällasnällasnälla börja med en ny ? :D <3

2010-11-22 @ 20:03:36
Postat av: neejra<3

ÄR DET DEN SISTA NOVELLEN DU SKRIVER?!



SNÄLLA LÅT DET INTE VARA DET!!!!!!!

2010-11-22 @ 21:54:42
Postat av: Anonym

NEJ VARFÖR JAG SITTER JU FAAN OCH GRÅTER:(

DET HÄR VAR JU JÄTTE DÅLIGT=(

SÅ KAN DEN JU INTE SLUTAAAAAAAAAAAAAAAAA:(

:(

:(

:(

2010-11-23 @ 15:06:16
Postat av: Denise

MEN HON SKULLE JU INTE DÖÖ? MEN ÅÅÅÅHH...

2010-11-23 @ 15:40:03
Postat av: Tiildaa

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DEN KAN INTE VA SLUT !!

2010-11-23 @ 16:37:29
Postat av: olivia

så jävla bra!! jag fick rysningar, jag brukar inte läsa bra noveller men den här var så GRYM!! och jag gråter aldrig till berättelser men jag kunde inte hålla det inne. Du har talang tjejen du kan skriva så jävla bra teexter fortsätt med det! jag ville inte att den skulle sluta. visst var det ett skiit bra slut men man ville ändå ha det dära lyckliga slutet men då hade jag nog inte gråtit. skit bra iaf.

2010-11-24 @ 17:58:00
Postat av: Becka

Hej! Jag undrar bara vad det var som fick dig att skriva en sånhär novell? Den är ju jävligt brutal liksom.. Men jättebra! Puss

2010-12-25 @ 02:20:08
Postat av: the best

jag läste bara den här men faaaaaan va synd och bra men mkt stavfel

2011-01-05 @ 20:47:50
Postat av: rebecca

läs inte den här novellen medans du lyssnar på overboard!

jag ligger i min säng och storgrinar!

så jävla bra novell ! den första som skiljer sigfrån nån annan.

2011-01-06 @ 01:09:23
Postat av: belieber

snälla börja med en till!!!! :)

2011-03-01 @ 21:52:24
Postat av: Emmy

den här novellen var en av de bästa jag läst. men den var as sorglig! jag började typ gråta i slutet! :(

den var verkligen jätte bra!! <33

2011-05-30 @ 23:54:50
Postat av: Jojo

Mitt hjärta hoppar nog ut snart.. novellen va så bra.

2012-12-24 @ 22:39:01
URL: http://rebelblogger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0