Del 2

Förra delen:
Personen harklade sig och jag vände på huvudet. Och det första jag såg var skylten på dörren som personen höll upp. Han/Hon/Den hade rätt, jag hade gått in på herrarnas, men nästa chock kom när personen drog ner luvan från ansiktet och huvudet.

Det var ju...
________________________________________________________________________________________________

JUSTIN BIEBER!!!

Han log ett litet retligt leende mot mig men jag var mest i chock och kände mig så enormt generad, så jag kunde knappt tänka på vad som egentligen hände just nu.

Men Justin var antagligen van vid en sån här reaktion på tjejer och han varakde heöt oberörd. Men jag brukade inte få starstrukk, vad var annorlunda nu?

- If you don't mind, I really have to use the loo now.

sa Justin och log och börjad etrampa lite med fötterna i backen.

- Oh sorry, I shall leave you alone :P

va skrattade lite båda två och precis innan dörren stängdes rycktes den upp igen och han ropade efter mig:

- Don't go to far...
- Don't worry, I'll be just round the corner.

Jag log lite för mig själv och tassade så tyst jag kunde runt hörnet så jag hamnade i ett rum med soffor och en liten bar.

Jag orkade inte med de andra just nu, och om Justin ville prata med mig säger man ju inte nej. Han var mycket snyggare i verkligenheter än vad han såg ut som på Ellies planscher och den där lila hoodien som han hade var för jäkla snygg allstå.

Jag beställde två coca coola från baren och gick och satte mig i en av sofforna och snart stack ett nyfiket huvud in genom dörrarna. Han kollade runt men verkade inte se mig.

- Justin, over here...

ropade jag, och han såg en aning lättad ut när han såg mig.


Han kom fram till mig coh satte sig i soffan mittemot.

- Are you expecting someone?

frågade han och pekade på coca coola-glaset.

- You, sa jag och log.
- Ahaa :p

Han tog upp glaset och tog en klunk och blev sen tyst. Det gick en lång stund av tystnad och det kändes jättekonstigt och märkligt, så jag var tvungen att bryta tystnaden.

- Sooooo, what was it you wanted?

Han tittade upp oförstående på mig.

- You know, you told me to not go so far and stuff, so I thought, you know..... you maybe wanted to say something?
- Euhm..... the truth is that......

han tog en paus och tittade ner, tog ännu en klunk och tog ett djupt andtag:

- I kinda paniced when you were gonna leave...... you're so beautiful and I wanted to get a opportunity to look at you again.

Han såg väldigt generad ut och pillade med fingrarna på glaset och vågade inte riktigt titta mig i ögonen. Men det var någoot av det gulligaste men mest fånigaste jag hade hört i hela mitt liv. Jag kunde inte bara hålla mig för skratt, och tyvär kunde jag inte hålla mig och började skratta.

Men jag slog snabbt händerna för munnen och kollade på Justin, han såg ganska sårad ut av mitt beteende och jag la snabbt in:

- That is so cute Justin, is just that I thought how we met and this is kinda weird.
- I know, that was what I was thinking about too. I wont stay here in LA for so long, my team just dropped me off here so I could go on the toilet. But if it's not to much to ask for I will be more than glad to meet you again.

Nu log han mot mig och jag kunde inget annat än lee tillbaka. I det här ljuset såg han riktigt snygg ut och när jag kände efter längtade jag redan. 

- Of course, It will be fun :D

Nu log han extra stort och kunde nog inte hålla sig mycket längre, han skyndade runt bordet och gav mig en klumpig kram.

- Okey, great, euhm... so I'll see you... I'll call you... oh I need your number!!

Jag kunde inget annat än att skratta åt honom när han satt där och nästan hoppade av gläjde i soffan, han blev som ett litet barn.

Vi bytte nummer och efter bara några sekunder ringde hans mobil.

- Justin.... yeah right..... oh, I know.... I'm done now.... I'm on my way!

- That was Scooter, my manager, he's waiting for me in the car outside. It was fun to meet you!
- Okey, you too!

Han gav mig en kram till och reste sig upp och gick mot dörren, och innan han gick ut ur rummet gjorde han en telefon av fingrarna och höll den mot örat:

- I'll call you!

mimade han och log innan han lämnade rummet och jag blev ensam igen, om man inte räknade med mannen som stog i baren.

Jag satt och log lite för mig själc och drack upp resten av coolan som jag hade kvar, men blev snart störd igen:

- Oh, there you are, I've been looking for you, where have you been?

ropade en glad Ellie!

- I just wanted to relax a little, get to think a little!
- you boring girl, thinking is for nerds, it's your birthday, let's party and HAAVE FUUN!!!

Hon tog tag i min arm och började hoppa bort mot vårat bord:

- We just have to pay and then we can move on.
- Actually there's changed plans, we're going home aftre this, we'll continue the party at my home.
- But johanna, your parents is home, let's go home to me, my parents are in Paris, and my bigbrother is with his girlfriend,

sa Chrystal, så vi betalde notan och började gå hem till henne, hon bodde var 3 hus ifrån mig så det var inte så långt. Men när vi nästan var framme pep det till i telefonen och jag såg att jag hade fått ett sms:

".......

Fortsättning kmr...


Postat av: Anonym

Omgosh Måååste bara få reda på vad justin sms:a elr om det nu var han :]

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!!!

2010-11-28 @ 21:05:04
Postat av: Anonym

Omgosh Måååste bara få reda på vad justin sms:a elr om det nu var han :]

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!!!

2010-11-28 @ 21:05:27
Postat av: Emma

meeeeeeeeeeeeeeer !!!!!!

2010-11-29 @ 18:38:49
URL: http://fotoemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0