Del 16

- But Justin don't you recognize me?

Mannen tog ett par steg närmare Justin och tog ett ordentligt tag om hans axlar så han inte kunde röra sig. Nu började han blir väldigt orolig.

- No, please, what do you want?
- Justin, Justin, Justin you little helpless bugg.
- Exuse me? what did you call me?
- You little helplessbugg, you are just as helpless as a bugg right now, your girlfriend are asleep and Kenny will be dead in a couple of minutes.
- WHAT HAVE YOU DONE TO HIM?!!
- I haven't done anything TO him, the bomb I planted in his car, it will explode when he starts the engine ;)
- LET GO OFF ME, WHAT ARE YOU THINKING WITH YOU AWFUL IDIOT!!!!!

Han började veva med armarna för att komma loss ur mannens grepp men lyckades inte.

- Don't you dare to touch Engla!!
- I have allready taken care of that too, when she wakes up and finds out that you're not there she'll probalby walk down here and search for you for protection. And then you're gonna giva her a glass of water, with poison and kill her that way.
- Are you out of your mind?? Why would I even do that?
- Otherwise I kill YOU instead!!

Tanken på att allt skulle leda till döden, gjorde Justin upprörd och han kämpade med att hålla tårarna borta, mend et brännde under ögonlocken och inget verkade funka. Och när en tår letade sig fram och ner på kinden skrattade mannen hånfullt.

- The big Justin Bieber, cries like a baby!

Bara sekunden eftera tt han sagt det piper dte till ute på gården och en enorm explosion avfyras. I rent frustration tar Justin med all sin kraft tag i mannens händer och sliter bort dom, och eftersom han inte var beredd på dte så lyckades han komma loss och han började springa mot dörren.

- There' s nothing you can do Justin!! ropade han efter honom.

Justin kom fram til dörren och slet upp den och möttes av en värmevåg, han steg ut i värmen och kollade runt sig, han såg inget annat än smålågor på resterna av vad som fanns kvar av bilen. Men där fram från en av björkarna kom det fram en hostande man:

- Justin, hide, that man is dangerous. viksade han

Jag vaknade såklart av smällen och såg från hallen ett stort ljussken, jag hörde att ytterdörren öppnade och det första jag tänkte på var om Justin blivit skadad. Jag rusade ner för trappen och möttes av den okända mannen, men nu åsg han inte lika vänlig ut längre, han såg väldigt arg och uppreatd ut.

Han tog tag om mig och satte sin pistol mot mitt huvud och föste mig framför honom, jag vågade inte göra annat än att lyda honom, vad skulle han göra?

Vi kom fram till ytterdörren och där såg jag Kenny stödja sig mot Justin:

- I can see you made it, sa den otäcka mannen som hade den kalla pistolen mot mitt huvud.
- But now you have to make a decission, him or her?

Han tryckte pistolen lite närmare mitt huvus och jag var så rädd att några tårar rann ner över kinden utan förvarrning.

- You can't do this to me!!! röt Justin och torkade tårarna
- I can't so why am I doing it? han log hånfullt mot honom.
- Who are you?!!!
- Justin don't you recognize your own neighbour? Rose cries every night that she wants you back, I thought I give her a nice little happy birthday, wich is tomorrow.

Justins rädsla gick över i chock och ilska, hans gamla granne kom och hotatde honom, det va Rose som "gjorde slut" med honom, vad skulle det här föreställa? Och han var ingen sak, han var en människa med egen vilja!!

Plötsligt kom nästa chock, det lät av en bil och vi såg billjus närma sig oss, vem kom nu? Hans kumpaner? Pappa? Eller hjälp?

Jag orkade inte tänka på vad som skulle hända nu och jag svimmade i armarna på Rose pappa....

Fortsättning kmr...

Postat av: Patricia

så bra

2010-11-10 @ 22:38:07
URL: http://patriciaatt.blogg.se/
Postat av: Patricia

så bra

2010-11-10 @ 22:38:19
URL: http://patriciaatt.blogg.se/
Postat av: Patricia

När ska du skriva en till ?!?!?!?!?!?!?!? <333

:D:D:D:D

2010-11-11 @ 20:38:26
Postat av: Anonym

skriv en tiilll nuuuu! den e ju bäääääsT!

2010-11-13 @ 20:00:20
Postat av: Anonym

skriiiiv meeeeeeeer!!

2010-11-15 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0