Del 12

Förra delen:
Justin lutade sig tillbaka och stack ner handen i sin jackficka som han hade gått och burit på. När jag såg vad han drog upp drog jag efter andan, det var det vackraste.....
________________________________________________________________________________________________

... lilla pakte jag någonsin sett.

Oj, vad var det med mig, jag tyckte allt var så vackert nu. Jag måste verkligen vara kär.

Men han ställde fram paktet framför mig och sa:

- A little shopping...

Han log lite lurigt och tittade sen ner på paketet.

- Is this really for me?
- Of course...

Jag knöt sakte upp rosetten och sneglade samtidigt på Justin, han såg lika förvantasfull ut som jag kände mig. Jag lyfte sen sakta på locket och tappade nästan andan när jag såg vad som låg i paketet:

- Justin, no.....
- Yes, Johanna, it's for you
- I can't exept it, it must have cost you a fortune?
- Doesn't matter, nothing is worth more than my love to you..
- No, Justin... I can't... this is just....
- Johanna..... schhyy... if you don't accept it I've spent A LOT of money on nothing.

Han sträckte fram handen och tog tag i armbandet, men han tog det inte, med sin ena hand höll han min hand medan han la armbandet runt min arm, sen knäppte han fast det. Jag tittade på det och det var verkligen underbart vackert.


Jag kände att en glädjetår rann ner för kinden och jag kunde inte hjälpa det, det här kunde vara den lyckligaste stunden i mitt liv, så här långt.

Jag höll fortfarande fram min arm men reste den och la den mot Justins kind, den här gången var det min tur att luta mig fram över bordet och kyssa honom. Han mötte mig, men reste sig upp från stolen, fortfarande kyssandes, och drog sin stol runt till min sida så att han satt brev mig.

När han väl satt brevid mig la han armen runt mig och vi kysstes en stund innan vi märkte att folk runt omkring oss började titta.

- Don't they have anything else to focus on?

viskade Justin, och vi började fnissa. Men då kom efterrätten, vi fick två jättestora portioner bananasplit.

Justin drog med sig sin stol till den andra sidan igen och högg in i glassen. Han såg så rolig ut, han verkade gilla det här, för bara några sekunder senare hade han glass i hela ansiktet och såg ut som ett litet barn när dom äter:

- You seem to like this?
- Daah, don't you see, I love it!!

sa han och pekade på sitt ansikte. Jag skrattade åt honom och tog lite glass på fingret och drog av det på Justins näsa. Han kollade busigt på mig och såg finurlig ut. Och precis när jag trodde han skulle hämnas så sträckte han ut tungan och försökte slicka upp den. Han såg helt knäpp ut och jag brast ut i ett gapskratt och var tvungen att slå händerna om magen för att jag fick så ont i den när jag skrattade så mycket åt honom. Och när jag tittade upp var han runt på min sida igen och han kom närmare och närmare.

Jag ryggade för att han inte skulle kladda ner mig med sitt kladdiga ansikte, men vad trodde jag?

Han kom hela vägen fram till mitt ansikte och gnuggade sin näsa mot min och la sin kind mot min och gnoddde runt. När han reste sig upp igen såg vi exakt lika kladdiga och grosiga ut.

Vi skrattade åt varandra:

- Oh I'm sorry, did I ruin your make-up now?
- Shut up!

skrattade jag och han satte sig och vi åt upp våra glassar. Och nu var det kallt här ute högt uppe i luften. Justin tog min hand och vi gick bort lite längre bort på terassen där de hade värmelampor och en öppenspis i väggen.

Vi satte oss i en soffa och drog en filt runt oss. Vi satte oss nära varandra och jag la mitt huvud på hans axlar:

- Justin?
- Mhm?
- Are...
- What?
- we kinda toghter now?
- You do really mean so much t me now and I would love to call my self your boyfriend, but just if you want to?
- And I would love to call my self Justin Bieber's girlfriend.

Jag log lite mot honom och han pussade mig en gång på munnen, sen lös det upp i hans ögon:

- Oh right, I forgott...

Nu stoppade han ner handen i andra fickan av jackan....

Fortsättning kmr...

______________________________________________________________________________________________
Vad tog Justin upp ur jackan den här gången?

Skulle va kul att veta vad ni tycker, är det bra, vill ni ha mer eller mindre händelser, action...?

Ni betyder allt :D

Postat av: Anonym

Du skriver jättebra :D:D

2010-12-09 @ 21:43:35
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeerrr!!!!!!!!!

2010-12-10 @ 15:50:04
Postat av: felicia

Jääätte bra !!! mycket kärlek och spänning är vad jag vill ha!

2010-12-10 @ 17:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0