Svar på kommentar:

Jag har fått en fråga om varför jag inte lägger upp delar så ofta och jag har funderat på det ett tag och tänkte att nu var det dags att berätta:

Min tanke från början var att lägga upp en del per dag, och jag tycker att jag har lyckats ganska bra med det, men just nu är det så otroligt mycket i skolan och jag har det stressigt, jag vet jnappt vad som är upp och ner längre.

Jag är hemskt ledsen över att jag inte lägger upp nya delar varje dag, men jag har till och med skitigt i vissa läxor för att skriva en ny del. Men jag tycker att jag borde kämpa för mina betyg, delar kan jag skriva senare, och jag vill verkligen skriva, men tiden lyckas alltid rinna iväg :(

Jag hoppas ni förstår och fortsätter läsa ändå, jag älskar er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0