God Jul!

Jag vill bara önska min härliga läsare en underbar och trevlig jul, ät nu riktigt ordentligt och jag hoppas ni får det ni önskar er!


(Jag kmr inte kunna läga upp några nya delar förän den 28e igen, för ikväll åker jag till pappa, och som jag sagt inna så har inte han något internet. Men jag hoppas ni kmr tillbaka och läser forstättningen på novellen då!)

Och sen har jag en fråga till er som jag vill att så många som möjligt besvarar:


Ska jag börja skriva kommentarerna på svenska?


(när de pratar med varandra alltså) för jag har fått in ett föslag om det, att jag använder för svår engelska, och att när man sätter sig och läser det här vill man kunna slappna av och kunna läsa allt och forstå, vad tycker ni, ska jag börja skriva på svenska, använda lättare engelska eller forstätta som jag gör nu? 

Ha den bästa julen nu, Bieberlooooove!!!


Postat av: annaa bieber

åh gud, vilket bra förslag skriv på sveskaaaaa

2010-12-25 @ 14:04:39
Postat av: Anonym

Du skriver vell inte så svår engelska?? Haha ;P

2010-12-25 @ 17:01:02
Postat av: Anonym

jag förstår, jag tyker du ska skriva på svenska

2010-12-25 @ 18:14:18
Postat av: Jasmine

Tycker du ska fortsätta skriva på engelska, som du gör nu :)

2010-12-26 @ 11:31:46
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag såg också komentarn och jag vill att du ska skriva på sveska. :DDDDDD

2010-12-27 @ 11:18:45
Postat av: thihi

Ja det är mycket enklare att bara läsa utan att tänka :p SKRIV PÅ SVENSKA :D

2010-12-27 @ 14:09:54
URL: http://nananat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0