Del 9 (kort del)

- Johanna can you please explain what just happened?
- Eeh, he.... I...... we.......they...... you won't understand
- Co'mon give it a try...
- euhm, we met ... eeh yesterday..
- YESTERDAY ?? :O
- Yeah, but I will keep seeing him, whether you like it or not,
jag skrek nästan åt dom, han betydde så mycket för mig och mina föräldrar skulle inte få förstöra det här nu.
- Okey, we'll give you one chance, but if you start acting strange and bad, we'll force you to stop seeing him.
- I won't I promise I wont!

Jag log lite snett mot dom innan jag sprang upp på mitt rum och slog på datorn. Jag uppdaterade dirket min miniblogg:


Och jag kunde inte låta bli att lee, Justin dök hela tiden upp i huvudet på mig.

Jag gick in i badrummet för att göra mig iordning, jag bortsatde tänderna och tog på mig mitt rosa nattlinne med vita nallar på. Jag gick in på mitt rum igen och kastade ett öga på mobilen som låg på sängen, jag hade fått ett mms, jag tog upp mobilen och kollade på vad det var:

(I think someone's missing you)

Oj, jag måste ha glömt nallen i hans bil men mer hann jag inte tänka innan det plingade till i mobilen igen:

Hahaha aaw vad gullig han är, var han tvungen att vara så gullig, det fick mig bara att sakna honom ännu mer.


Bara några sekunder efter ringde telefonen och som väntat stod det Justin på displayen:

- What's up :D?
- Nothing, sittin here with a white teddy bear
- Hahah, sorry, I forgot it!
- Never mind, I have some time tomorrow afternoon, I can bring it then?
- Sounds great..

Vi satt och pratade hela den kvällen om i stort sätt allt. Justin skrattade bara när jag berättade för honom vad mina föräldrar hade sagt när jag kom innaför dörren:

- You know, I really wanna meet them someday!
- That isn't a bad idea, you can show em what a bad guy you really are.
- Hahah, yeah I sure am.

Vi blev avbrutna av att mamma öppnade dörren:

- Johanna, I think you should go to bed now, it's 1 am.
- Sorry mum!

Jag sa hejdå till Justin och vi bestämmde att vi skulle ses imorn klockan 3 nere vid resturangen vi möttes på.

Jag la ifrån mig mobilen och längtade redan. Jag gick bort till datorn och uppdaterade min blogg:


Jag stängde av datorn ch gick och la mig och somnade med ett leende på läpparna.

Postat av: Anonym

PLS. mer nuuuuuuuuu`? :D:D

2010-12-05 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0