Del 17

Förra delen:
Jag tog upp en tidning och såg framsidorna på när Justin höll handen på min rygg och föste mig ut ur hotellet som vi hade varit och ätit på kvällen innan.

Jag slog upp mittsidan och fick en chock...
________________________________________________________________________________________________

Där stog det inte längre OM Justin hade en ny tjej där stog det ATT han hade en ny tjej. Över del tjockstilta texten "Justin Bieber's new girlfriend" fanns ett stort foto där Justin och jag stog och kysstes utanför min dörr, det syntes tydligt att vi kysstes, det var en bild med bra skärpa och även för de ,som antagligen hoppades på att bilden var photoshoppad, kunde man se att den inte var fejk. Justin hade armarna runt mig på ett speciellt sätt som han inte gjorde annars, vilket gjorde dte lätt att se att den var riktig.

Man kunde inte se våra ansikten men man kunde se att vi kysstes, det var helt enkelt omöjligt att slingra sig ur den här situationen. Och om man läste den mindre texten under kunde man läsa:

"Denna bild togs igår kväll väldigt sent ute från en gata i Los Angeles igår. Ett ögonvittne var snabb fram med kameran när hon såg något se ut som Justin Bieber.

- Jag hörde röster prata och kände igen Justins röst, säger fotografen som inte vill lämna ut sitt namn.

Vi är också helt säkra på att det är Justin och den här tjejen som han sågs med tidigare samma kväll. Man kan lätt så på kläderna att det är samma personer och den där frisyren skulle man känna igen bland 1000 andra killar. Men kollar man sen på tjejens handled och högra ringfinger så kan vi se att on har också på sig samma juveler som denna mystiska tjej hade tidigare samma kväll.

Vi är säkra på att det är samma personer och vi är säkra på att det är något mellan dom 2 turturduvorna. Men vem är hon? Och när ska Justin gå ut med deras realtion?"

Jag blev förstummad av att läsa och se den här bilden, hur vågar de? Får han inte ha lite privatliv? Men Justin såg inte alls chockad ut, när jag tittade på honom såg han mest bara ledsen ut.

- Justin, vad är det?
- Jag ville inte att det skulle bli så här, massa rykten om oss, det kommer spridas runt hela jordklotet och innan det ens har lämnat USA så kommer det ha ändrats och den här bilden kommer få mycket värre text om sig än så här när jag kommer hem till Atlanta igen

Han sparkade bedrövat iväg en sten som låg på asfalten och tog min hand:

- Johanna, jag är verkligen ledsen!
- Va inte det, VI klarar det här tillsammans, eller hur? Vi vet sanningen vad som än händer!

Jag kramade om hans händer och var försiktig med att visa mis känslor öppet så här, snart skulle papparazzisarna vara här och försöka få oss på bild ihop igen. Så vi lämnade platsen snabbt och gick vidare men när vi kom ut till en stor väg betsämmde vi att vi skulle ta varsin taxi och träffas om 15 minuter vid hans hotell, där skulle vi träffas i lobbyn och sen skulle vi kunna gå ut till hotellets privata pir och slippa oroa oss över papparzzis.

Justin sprang iväg och lyckades få tag i en taxi direkt, men jag hade det svårare att få tag i en, alla körde bara förbi mig och när äntligen stannade, sprang det, precis som i film, fram en kvinna med 2 barn och snodde taxin från mig. Hon hoppade in och sina barn utan att säga något till mig utan knuffade bara mig tills idan och hoppade in.

Jag samlade mig och tog några djupa andetag för att inte skrika av vrede och precis i samma ögonblick dök det upp 5 män bakom hörnet med hattar och kameror, papparazzis!

De sprang fram till mig och nu var jag ännu mer desperat efter en taxi, men helt plötsligt verakde det som de hade tagit slut. Det åkte inte förbi en ända taxibil.

Männen kom närmare med sina kameror och ropade saker till mig:

- VEM ÄR DU EGENTLIGEN?!
- VAD HETER DU?!
- DEJTAR DU OCH JUSTIN VERKLIGEN?!
- KYSSER JUSTIN BRA?!
- HUR TRÄFFADES NI?!

Jag försökte att vinka bort dom och ignorera dom mende fortsatte envist med sina frågor:

- Hur kan vi få reda på mer om dig?
- vad har du för tidigare relation till justin?

Och nu tappade jag tålamodet och tog tag i en av männens skjortor:

- Om inte du hjälper mig att fixa en taxi nu, så tänker jag  göra något riktigt hemkst!

I samma sekund som jag sagt det ångrade jag det djupt och kände att det också var något som jag skulle få ångra senare. Det är var smarriga saker för kvällstidningarna och skvallersidorna.

- Jag hjälper dig om du hjälper mig, sa mannen
- Med vad?
- Du behöver bara svara på en liten fråga...

Jag blängde på honom:

- Vad för fråga?
-....

Fortsättning kmr...

__________________________________________________________________________________________
Vad tycker ni?

Ska ajg fortätta skriva på svenska såhär eller vill jag ni att jag ska återgå till engelska men avända mig av ett lättare språk?

Snälla ALLA kommentera, så jag får veta vad ni tycker!!



Postat av: Anonym

SVENSKAAAAHHHH <3

2010-12-30 @ 10:11:51
Postat av: Neejra<3'

jag gillar när du skriver på svenska

2010-12-30 @ 11:29:16
Postat av: Jasmine

Engelska :)

2010-12-30 @ 11:43:36
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

engelska! :)

2010-12-30 @ 13:16:47
Postat av: Melina

as bra inlägg!! Min favorit är däremot den när

tjejen dör men Justin överlever, så sorglig påminner mig om titanic..anyway ja föredrar att du skriver på engelska :D

2010-12-30 @ 15:53:31
URL: http://godofmusic.blogg.se/
Postat av: Felicia

Antingen engelska eller svenska! Inte enklare engelska..

2010-12-30 @ 23:35:12
URL: http://Bieberstories.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0