Del 16

Förra delen:
Alla blev tysta och kollade på Justin.

-...
________________________________________________________________________________________________

- I understand if you act like this, Johanna is your little girl, that are growing up now, she want to have a life for her own but you can't really aacept that she's a young woman soon...
- She's not...
- DAD!!

- What I'm trying to say is that these days, have been the best days in my life and I've met the most wonderful person ever, and it would be sad to leave her!
- But don't you have to go back to your home soon?
- That's true, and that will be one of the hardest things I'll ever do, but if I'll keep in mind that I'll see her again, I'll make it through.

Alla blev tysta och speciellt pappa kände sig nog lite dum, han tittade ner i tallriken och tog en sked yoghurt innan han sa:

- Justin if you excuse us? Johanna, livingroom, NOW!

Justins nickade och jag, pappa och mamma gick in i vardagsrummet. Justin satt kvar vid matbordet med min lillebror.

- Hun, we just don't want to get hurt, and you will someday, because these boys aren't to trust, sa mamma.
- Your mum is right, but I can see why you want us to leave you a little more alone..
- Eeh, yeaaah...
- But, sweetie, you'll get hurt again when he leaves?
- I will, but it's just like he said, I'll make it through if I know I'll see him again soon...
- But it'll probably take forever to....
- Mum, he really mean so much to me!
- We understand so, and he is very nice, polite and well behaved!
- So we can't stop you from seeing him!

Jag hoppade upp ur soffan och kramade om båda mina föräldrar hårt och länge, nu älskade jag dom verkligen. De betedde sig äntligen som vanliga föräldrar igen och jag kunde inte låta bli att låta det enorma leendet på mina läppar sitta kvar när jag gick in i köket igen, och Justin sken upp lika mycket han när han såg att jag hade goda nyheter.

Efter mig kom mina föräldrar och vi satte oss vid bordet:

- Sorry about that Justin!

Justin viftade bort det och visade att dte inte gjorde något, och nu var stämmningen mycket bättre och vi satt och åt upp frukosten tillsammans och pratade om massa olika saker. Men när vi väl var klara kollade vi på klockan och den var halv 11.

Justin och jag hade några timmar att slå ihjäl innan han skulle tillbaka till hotellet och packa ner det sista och åka till flygplatsen.

Vi gick upp, jag bytte om till jeansshorts och ett linne medans Justin tog en dusch. Han kom snart tillbaka med håret klistrad mot sidorna av huvudet och han kom fram till mig och pussade mig en gång på kinden. Sen ställde sig vid fönstret och torkade håret med handuken och skakade lite på huvudet när han var klar.

Han tog sen på sig sina svarta jeans och ett vitt linne som han hade haft under den vita skjortan dagen innan:

- Are you done, love?
- Anytime ;)

Jag greppade ett par stora solglasögon och vi gick ner hand i hand och sa hejdå inna vi gick ut på gatan, men det kändes fortfarande som om Justin var lite osäker på vad han ville att median skulle säga om oss, så hans läppte min hand och snart kom det ett par papparazzis springande.

Vi vek in i en gränd och gick igenom den och kom fram till ett stort tidningstånd och det ända som stog på alla sidor och som var den stora nyheten nu var Justins nya tjej.

Jag tog upp en tidning och såg framsidorna på när Justin höll handen på min rygg och föste mig ut ur hotellet som vi hade varit och ätit på kvällen innan.

Jag slog upp mittsidan och fick en chock...

Fortsättning kmr...

Postat av: Ellinor :)

meeer :D



har saknat dina härligt finskrivna inlägg :$

2010-12-21 @ 20:46:35
Postat av: J Ä JJ Ä. ♥

asså, jag fattar att det är lite mer verkligt när du skriver på engelska när dom pratar, men man fattar inget. okej .. Jag är 14 år och kan engelska, men på fritiden vill man inte sitta å studa. Det vore faktiskt bättre om du skrev på svenska när dom pratade, man orkar liksom inte lägga ner en massa energi för att kunna översätta ganska mkt.



Detta var bara ett förslag, jag kollar runt dom flesta justin bieber stories bloggar för att se vilken jag vill följa, och jag ska säga dig en sak.

Denna blogg var den bästa av alla. Gillar den verkligen. Men tänk på det jag sa, allt kommer att bli lättare om du skriver på svenska, då kanske du även kommer få yngre läsare, :)

2010-12-22 @ 18:28:33
Postat av: J Ä JJ Ä. ♥ [ new name ]

asså, jag fattar att det är lite mer verkligt när du skriver på engelska när dom pratar, men man fattar inget. okej .. Jag är 14 år och kan engelska, men på fritiden vill man inte sitta å studa. Det vore faktiskt bättre om du skrev på svenska när dom pratade, man orkar liksom inte lägga ner en massa energi för att kunna översätta ganska mkt.



Detta var bara ett förslag, jag kollar runt dom flesta justin bieber stories bloggar för att se vilken jag vill följa, och jag ska säga dig en sak.

Denna blogg var den bästa av alla. Gillar den verkligen. Men tänk på det jag sa, allt kommer att bli lättare om du skriver på svenska, då kanske du även kommer få yngre läsare, :)

2010-12-22 @ 18:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0