Del 14

Förra delen:
Vi gick in och vi såg mina föräldrar ligga och sova i soffan, de hade somnat framför tv:n så vi tassade förbi dom och upp på mitt rum, där såg jag att min dator stog på och när jag kollade vad det stog på skärmen fick jag en chock, varför...
________________________________________________________________________________________________

... gjorde männiksor så här. På skärmen hade det ploppat upp en ruta, såg ut som en chattruta fast från en anonym, och där stog det:

"If you don't leave him alone, I'll make you life a living hell! / C"

Under texten fanns en bild på Justin och mig när vi sog utan för min dörr och kysstes. Det var alltså någon som hade tagit kort på oss.

Jag vände mig oroligt om mot Justin som satt på min säng, han såg på mig att det var något, så han reste sig upp snabbt och kom bort till datorn och läste allt som stog på skärmen:

- I told you this kinda things was gonna happen.

Jag gled sakta ner och satte mig på min stol och stirrade långt bort i rummet, jag trodde verkligen inte att de var viliga att gå så långt.

Justin satte sig på knä framför mig och la sina händer på min axlar och kollade mig in i ögonen:

- Johanna, they won't, but I know you feel scared now, but just relax, I bet they won't do anything like that!

Han kramade om mig och jag slappnade av lite och kramade om honom tillbaka.

- Justin, are you going to do something speciall tomorrow?
- Going home?
- I mean, in the morning?
- No, I've got nothing planed...?
- You can sleep here if you want?
- I don't know Johanna, there'll be so many rumors...
- There was just one person who saw you sneak in here....
- That's right, well one night can't harm anyone!

Vi log mot varandra och han drog mig upp ur stolen. Då började de spela "(Everything I Do) I do it for you" med Bryan Adams på radion som stog på låg volym borta i ena hörnet, han la mina armar runt hans hals och så la han sina armar runt min midja:

-  Look into my eyes, you will see...What you mean to me! 

Sjöng han tyst och lutade sin panna mot min samtidigt som vi rörde oss sakta till musiken. Och bara njöt av varandras närvarao.

Jag drog mina fingrar genom Justins hår och han smekte mig på ryggen, han drog upp huvudet lite på att våra näsor slog i varandra, han log och gnuggade sin näsa mot min ett par gånger innan han stannade upp och kysste mig. Han tog sin ena hand och la den under mitt öra och vid kinden och dog mig närmare och kysste mig lite håradre och jag blev varm i hela kroppen.

Vi stog där ett tag och kysstes till musiken och höll om varandra, nu kändes det som om att det inte spelade någon roll om vad alla andra tyckte, det var vi två och det var allt som räknades, vi hade varandra.

När låten tog slut tittade vi upp på varandra och vi log nöjt båda två och sen kramade vi om varandra igen och ja la mitt huvud på hans axel:

- I'll never let you go..., viskade han och drog sin hand över mitt hår.
- Do you promise that you'll never lie to me and always tells me the truth no matter how hard it can be for me to hear it, do you promise?
- Justin, I'll never lie to you, and I promise if you do too!
- I promise Johanna, I promise!

Jag kollade på klockan och den var redan halv 2, det kanske var dags att göra sig iordning. Jag släppte Justins grepp och gick ut till ett förråd som vi hade lite längre bort i korridoren. Jag tänkte att jag skulle hämta en madrass, ett tecke och en kudde åt honom, men det gick inte som planerat.

Justin gick runt lite i mitt rum och kollade på massa foton som jag ahde satt upp på väggen på kompisar och släkt. Men då hörde han ett dunk och en smäll lite längre bort i korridoren. Han sprang ut ur rummet och såg mig ligga gapskrattandes under madrassen utanför förrådet. '

- What happened?
- I dropped the madrass and it fell over me.
- But are you okey?
- yeah I'm fine..
- Are you sure?
- Justin, relax, otherwise I wouldn't be laughing about it!

Jag log mot honom och det verkade som att han förstog och han slappnade av och reste upp madrassen och hjälpte mig upp. Sen tog han madrassen och bar in den i mitt rum medans jag tog ett täcke och en kudde.

Jag kom in i rummet och såg att han hade latg madrassen brevid min säng. Jag började bädda när Justin gick in på badrummet och skule göra sig ordning, men snart stog han i dörröppningen igen i bara byxor och såg nedstämt på mig.

- What now?
- I don't have anything to wear...

Jag skrattade åt honom men gick fran till honom och tog hans hand. Jag ledde ner honom tilltvättstugan och till den delen där vi la alla nytvättade kläder innan vi la upp dom i garderoberna. Jag drog med honom till pappas hög och sa till honom att han fick ta vad han ville.

Jag lämnade rummet men kunde inte motstå att stanna lite utanför och titta på hans bara överkropp, wow, vad han var snygg!

Jag gick upp och borstade tänderna och tvättade bort sminket men det var inte förän jag skulle ta på mig mitt natlinne som jag insåg hur barnsligt det egentligen var. Jag kunde ju inte ha ett nattlinne med nallar på när Justin var här. Jag slängde ner et i lådan igen och började rota i mammas låda. Som tur var hittade jag ett blått siden-nattlinne som jag tog på mig, och det vra riktigt snyggt.

Jag gick tillbaka till mitt rum och hittade Justin sittandes på madrassen och titta runt i mitt rum. Men jag kunde inte hålla mig för skratt när jag såg hur han såg ut, han hade tagit på sig en jättestor grå t-shirt och ett par svarta pjamasbyxor.

Jag var tvungen att lägga mig ner för att jag skrattade så mycket åt honom, för han såg ännu roligare ut när han tittade så oförståennde på mig. Jag la mig brevid honom på hans madrass och fnissade lite inna jag slutade.

Men han sa inget, han bara log mot mig:

- What Justin? Why are you smiling like that?
- Why are you wearing make-up? You are so cute natural...

Då slog dte mig att det var första gången som jag visat mig utan smink för någon som inte var en i släkten eller en väldigt nära vän förut. Men Justin var mer än en nära vän nu, han var min pojkVÄN!

Jag skakade på huvudet och slog händerna för ansiktet. Men Justin försökte dra bort dom, och när han inte lyckades började han istället pussa övreallt på mina händer, men jag lyfte bara bort händerna lite så att munnen kom fram. Han oussade mig en gång på munnen och sen tog ajg bort händerna.

Jag la mig på sidan och Justin la sig brevid mig och la sin arm runt mig och viskade:

-...

Fortsättning kmr...


Postat av: Anonym

MMMMMER SKIT BRA ;;;;D;;;D;D;;D;D

2010-12-15 @ 12:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0