Bloggsvar!

Jaa, nu design som ni kanske har märkt! Diggar den djupt och är enormt tacksam till Emma som gjorde den, TACK! (Hennes blogg hittar ni i blogginlägget innan!)

Jag vet inte om jag hinner skriva en till del innan 12-slaget, i så fall en kort del, och jag vet inte heller hur många av er som kommer läsa den ikväll? Men vi får se...

Det var ville ägna det här inlägget till var: att jag har skaffat BloggSvar, så nu kan ni ställa hur mycket frågor som helst till mig om ALLT! Och jag lovar att svara! Jag ska försöka fixa så att det ligger en ikon på designen så att ni kan hitta dit lätt, men tills dess får ni nöja er med att det här inlägget och att det ligger nere vid LÄNKAR.

TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA DIT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0