Angående bilden...

Jaa angående bilden som jag skrev om förut idag så var det inte Justin, tack vare min underbara läsare fick jag reda på det och det tackar jag ödjmukast för. Man lär sig ngt varje dag, och idag var det tack vare er, tack!

Det var en bild på Jesse McCartney från början och så har de bara klippt in Justins ansikte. Tack Deniese för infon.

Och så fick jag en kommentar angående att jag orkar skriva sånna här inlägg men inte skriva delar. Jag har en väldigt bra anledning till det:

1. Jag börjar bli bättre och orkar nu sitta vid datorn korta stunder, KORTA stunder, som betyder ca 15 min...
Jag skriver oftast mina noveller på 1 timme, eftersom jag skaffar inspiration under tiden + att jag vill att dte ska bli bra.

2. Det tar på krafterna att sitta och skriva och tänka nya delar och nya ideér för att få läsarna att stanna. När man inte är helt frisk funkar det helt enkelt inte.

Men jag tänkte att jag skulle skriva en ny del imron om jag hinner och orkar, måste göra en del läxor som jag inte hunnit med när jag var sjuk med...

(Jag vet sjukt med läxor så här nära jul)

Men jag hoppas ni förstår, ni är bäst och underbarast, hoppas ni vet det!!

Bieberlooooove!!

Postat av: Anonym

jag förstår dig, är man sjuk så är man. :)

2010-12-18 @ 19:09:37
URL: http://josefindaahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

l'nka min blogg pls!

2010-12-18 @ 23:26:44
URL: http://biebstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0